Nitzen1987

Manglende udvikling på teststreg på ÆL-test

3 indlæg i dette emne

I dag er jeg på dag 15 i min cyklus og har testet hver dag siden dag 12... Dag 12 kom der slet ingen teststreg... Dag 13 kom der en meget svag teststreg og dette er også tilfældet for dag 14 OG nu også dag 15 <_< Jeg synes slet ikke, at jeg kan se, at er sket en udvikling i teststregens styrke :( Og nu begynder jeg så at blive nervøs for om, der er noget galt med mig, hvilket jeg har svært ved at tro eftersom, at jeg har haft regelmæssig menstruation siden min MA i december;

3. januar 2011 - Første cyklus (26 dage)

28. januar 2011 - Anden cyklus (26 dage)

23. februar 2011 - Tredje cyklus (42 dage)

6. april 2011 - Fjerde cyklus (29 dage)

5. maj 2011 - Femte cyklus (? dage)

Men alligevel bliver jeg nervøs for at der er noget galt med mig :( og det er absolu ikke nogen rar følelse... Men ÆL kan selvfølgelig nå at dukke op endnu, jeg synes bare at det er mærkeligt, at der slet ikke sker nogen udvikling i mine ÆL-teste :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh - jeg kan så meget sætte mig ind i din tankegang - jeg havde det netop på samme måde, men fandt så ud af at min ÆL ligger meget sent.

Man siger jo at man får sin mens 12-15 dage efter ÆL, så hvis du har cyklus på 29 dage, kan den jo stadigvæk nå at komme. Det vil jo sige at helt frem til dag 17 ville jo være fint, i følge din sidste cyklusser. Men synes du skal tage det roligt, jeg har altid haft en regelmæssig mens og her lå min ÆL på dag 18.

Knus til dig. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en cyklus på i gennemsnittet 42 dage og har fundet ud af, at min ÆL først ligger på 26/28 dagen, så måske dine bare ligger senere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER