Claire

Et forsigtigt lille pip...

7 indlæg i dette emne

Ja, nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at lave et indlæg her i gruppen.

Jeg har nu i nogle uger vidst, at jeg er gravid med termin i december, men af en eller anden underlig grund, har jeg haft det meget svært med at skulle skrive det herinde :blush

Måske er jeg bange for, at der skulle ske et eller andet, og så er det svært at skulle sige farvel herinde igen, eller også er det fordi, jeg faktisk er blevet lidt skræmt af det hele :blink

Altså, min mand og jeg har forsøgt at blive gravide i et stykke tid, og jeg har været viiiildt utålmodig, og nu hvor det så endelig er sket, har jeg fået en følelse af, at "nej, jeg kan nok ikke finde ud af det alligevel" :prik

Men altså, alt i alt, er jeg super lykkelig, men kan slet ikke forstå, at der rent faktisk er et barn inden i mig :loveshower

Men anyway, her er jeg i hvert fald :hurra

Jeg har allerede været ved lægen og få lavet vandrejournal, men er ikke helt sikker på, at jeg stoler på hendes vurdering af terminen, for hun har bare regnet fra sidste menstruations første dag, og mine cyklusser har været ret lange, så jeg tror måske, at den er lidt senere. Men i følge lægens beregning, skulle jeg altså være 10+3 idag.

Det er mit første barn, så måske er det også derfor, at jeg lige pludselig er blevet helt forskrækket :blush

Hold da op, det blev et langt indlæg, men jeg ville altså bare lige sige pænt goddag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med graviditeten og velkommen herind :loveshower :hurra

Det kan godt virke urealistisk i starten- synes jeg også det er lige bortset fra at den fine kvalme minder mig om at den nok er god nok :rolleys

Glæder mig til at følges med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten - og velkommen i december terminsgruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY - endnu en TG-December-mama-to-be :yay

Har jeg set dig før? Enten på BX eller på søster-BK? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak - hvor er I søde :)

Dét med kvalmen har jeg desværre også til at minde mig om, at der altså sker et eller andet inde i maven - og så har jeg fundet ud af, at det med "morgen"kvalme altså bare er noget, man kalder det, for ikke at skræmme folk med den grumme sandhed, at det rent faktisk kan vare hele dagen :puke

Men det er nu alligevel et godt bytte, når man tænker på, hvad der kommer ud af det :P

Ang. BX og søster-BK er jeg med begge steder, men mest sådan på sidelinjen - men Susanne, jeg har fulgt lidt med i din pregnant-to-be-tråd, så måske det er dér, du kan kende mig fra? Jeg har skrevet et par kommentarer til dig der, men jeg må indrømme, at jeg ikke skriver så tit, selvom jeg jo ikke kan undgå at blive rørt og inspireret af alle jer skønne BK-tøser :blush

Så nu håber jeg, at jeg kan finde modet til at være lidt mere aktiv i decemberterminsgruppen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak - hvor er I søde :)

Dét med kvalmen har jeg desværre også til at minde mig om, at der altså sker et eller andet inde i maven - og så har jeg fundet ud af, at det med "morgen"kvalme altså bare er noget, man kalder det, for ikke at skræmme folk med den grumme sandhed, at det rent faktisk kan vare hele dagen :puke

Men det er nu alligevel et godt bytte, når man tænker på, hvad der kommer ud af det :P

Ang. BX og søster-BK er jeg med begge steder, men mest sådan på sidelinjen - men Susanne, jeg har fulgt lidt med i din pregnant-to-be-tråd, så måske det er dér, du kan kende mig fra? Jeg har skrevet et par kommentarer til dig der, men jeg må indrømme, at jeg ikke skriver så tit, selvom jeg jo ikke kan undgå at blive rørt og inspireret af alle jer skønne BK-tøser :blush

Så nu håber jeg, at jeg kan finde modet til at være lidt mere aktiv i decemberterminsgruppen :hurra

Aha, så HAR jeg altså 'set' dig før ;) Jeg håber du vil være med for fuld udblæsning her i December-TG :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest kæmpe til lykke med graviditeten og velkommen til december terminsgruppen :loveshower .

Jeg havde også lidt svært ved at vænne mig til tanken om, at der faktisk er et lille menneske inden i én - det er jo også en helt uvant situation at stå i. Nu har jeg dog efterhånden vænnet mig til det og jeg regner med, at det siver helt ind, når jeg er blevet scannet på onsdag :wub .

Jeg glæder mig til at følge dig sammen med alle de andre søde tøser her på BK :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER