Abelka

Hjælp mig lige med at strække ud

8 indlæg i dette emne

Okay gamlingen har forvildet sig ud i motionsland igen, med det fantastiske resultat at jeg ikke kan gå ned ad trapperne fordi mine lårmuskler (tror jeg det må være) er fuldstændig hårde og spændte.

Jeg kan ikke få strukket ordentligt ud ligegyldig hvordan jeg vrider og drejer mig.

Problemet er ydersiden af lårene og lige over knæene indad på benet - gi'r det mening?

How to? Hjælp så jeg kan komme ned fra første salen og på arbejde i morgen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så prøv en af dem her:

Ydersiden af låret: Sæt dig på måsen med benene lige frem. Sæt højre fod over venstre ben, så foden er ca. ved venstre knæ, og vrid så overkroppen mod højre. Gentag på modatte side. :)

Bagsiden af låret ved knæene: Læg dig på ryggen, og enten 1. stræk benene lige op i vejret opad en mur (evt. et ad gangen, hvis du kan komme til at ligge sådan at det andet ben ikke er oppe i luften, men nede på gulvet) eller 2. Læg højre ankel over venstre knæ og hiv venstre ben ind mod din mave. Så skulle du gerne mærke strækket i bagsiden af det højre lår. Og så gør du selvfølgelig det andet i den anden side også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og fedt at du er begyndt at motionere! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Louise. Way to go :)

Her er lidt udstrækning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Louise. Way to go :)

Her er lidt udstrækning

Eller sådan her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode bud, takker :yay

Må sige Sandie, at især dit bud vagte opsigt herude i indkørslen :lol

Jeg må gøre noget forkert for jeg får ikke strukket ordentligt uanset hvad jeg forsøger mig med :wacko

Det er de med sort makerede steder at jeg er totalt øm!

post-212-000165900 1305911496_thumb.gif

... eller også er det bare fordi jeg er gammel, brugt og i kageform! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode bud, takker :yay

Må sige Sandie, at især dit bud vagte opsigt herude i indkørslen :lol

Jeg må gøre noget forkert for jeg får ikke strukket ordentligt uanset hvad jeg forsøger mig med :wacko

Det er de med sort makerede steder at jeg er totalt øm!

post-212-000165900 1305911496_thumb.gif

... eller også er det bare fordi jeg er gammel, brugt og i kageform! :rolleyes

uanset hvor meget jeg strækker og bøjer er jeg ALTID , MEGET øm i lårmusklerne efter de første ganges løb, især som du siger når du skal ned af trapperne

jeg bliver øm hvis jeg ikke har løbet et stykke tid, på trods af at jeg går til spinning 4 gange om ugen

for mit vedkommende, går det over efter et par ganges løb så tror såmænd ikke du strækker forkert, du skal bare lige igang med at bruge de muskler igen :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uanset hvor meget jeg strækker og bøjer er jeg ALTID , MEGET øm i lårmusklerne efter de første ganges løb, især som du siger når du skal ned af trapperne

jeg bliver øm hvis jeg ikke har løbet et stykke tid, på trods af at jeg går til spinning 4 gange om ugen

for mit vedkommende, går det over efter et par ganges løb så tror såmænd ikke du strækker forkert, du skal bare lige igang med at bruge de muskler igen :)

:goodluck

Aarh dét var rart at vide ^_^ :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER