HenrietteHall

Hcg niveau..

4 indlæg i dette emne

Da jeg har haft 2 SA'er spurgte jeg min læge om jeg kunne få to blodprøver, for at se om det udvikler sig som det skal.. Den første sagde 714 (4+4) og 4 dage efter 3783 (5+1), så jeg er godt tilfreds :) Det var en lettelse at få svaret i går, for jeg er godt nok nervøs for om det går galt igen..

Derfor har jeg også bestilt tid til en tryghedsscanning d. 7/6 hvor jeg vil være 8+2, så håber jeg man kan se noget det :)

EDIT: Har lige ændret min tid til scanning til d. 1/6 kl. 10.30, hvor jeg er 7+3, GLÆDER MIG!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da rigtig fine tal :glad

Jeg havde også 2 SAer og min læge ville gerne sende mig til en ekstra scanning på sygehuset oveni blodprøverne. Det var jeg med Isabella allerede da jeg var 6+3 og der kunne man sagtens se hjerteblink. Skal selv scannes igen i denne graviditet på mandag. Der vil jeg også ca være 8+3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad på dine vegne :loveshower

Så er alt bare som det skal være :)

Jeg får svar på mine blodprøver imorgen så er godt nervøs lige nu :o

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også ret glad for prøverne, det giver en vis ro, selvom man selvfølgelig ikke er safe endnu..

Hvor bliver det bare spændende med scanningen på mandag Missinglink, håber det går rigtig godt :)

shirley, jeg håber dine blodprøver ser rigtig fine ud!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER