msk

Behandling (IVF) og forkølelse

3 indlæg i dette emne

Jeg er igang med IVF og skal scannes på mandag for at se, hvor mange follikler der er osv. Jeg er i løbet af det sidste døgn blevet mega-forkølet, og det går bare nedad bakke hele tiden. Er der mon nogen, der har oplevet det som et problem i forbindelse med behandling, ægudtagning eller oplægning? Håber ikke...

Marlene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et hold tvillinger på et år der blev lavet i 5 ICSI forsøg, og nettop dette forsøg blev jeg syg i tiden inden ægudtagning og endte faktisk med at have omkring 39 i feber et par dage, og jeg hostede og snottede helt vildt. Jeg var sikker på at alt håb var ude, men ud af de 4 æg vi fik ud delte de alle 4 sig og de tre var finde til oplægning, så en kom i fryseren og to fir-cellede æg blev lagt op i mig og ja for 13 måneder siden blev vi forældre til et hold tvillinger. Så selv om jeg bare havde det så dårligt i dette forsøg, så var det det bedste forsøg vi havde.

Så held og lykke herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for dit svar...

Jeg har det mildest talt elendigt og snottet vælter ud (undskyld). Jeg har talt med klinikken idag, og jeg fik et par råd til, hvad der er bedst at gøre. Tage panodil for at slå/holde evt feber nede, tag "almindelig" næsespray umiddelbart før Suprecur-sprayen for at sikre optimal passage i næsen og så ellers tage den med ro. Jeg gør heldigvis alle 3 ting i forvejen, så mon ikke det går?!

Krydse krydse krydse...

Marlene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER