Christina78

Sekundær barnløshed

11 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg er efterhånden ret frustreret over vores situation og har bare brug for at fortælle lidt om det. Jeg har tidligere brugt Babyklar's forum, da jeg havde problemer med at blive gravid med min søn i 2005. Gravid blev jeg dog efter 8 mdr. på pergotime og 1 IUI-forsøg.

Idag ser situationen anderledes ud. Siden vores søn blev født for 4 år siden, har vi intet gjort for at forhindre en ny graviditet, og i de sidste 2 år har vi gået meget målrettet efter en positiv g.test. Jeg har haft 2 tidlige spontane aborter inden for det seneste år og er nu igang med IUI på en klinik. Det første forsøg gav intet resultat og efter en måneds pause, er vi nu igang med 2. IUI-forsøg.

Jeg kan teste i morgen, men jeg synes allerede at det ser ud til at det heller ikke bliver til noget denne gang. Jeg har ellers haft kvalme og været meget træt de sidste 4 dage. Øv! Det er SÅ trælst det hele!! (Jeg ved godt at der er andre derude, der har prøvet det der er værre, og jeg trøster mig selv dagligt med at jeg i det mindste har fået et barn, men altså: jeg er bare efterhånden så træt af situationen at jeg nogen gange bare har lyst til at give op! :-(

Jeg har også prøvet at lægge min kost og motionsvaner om, men synes bare at jeg falder tilbage til gamle dårlige vaner gang på gang. NU må jeg virkelig hanke op i mig selv!!!

... Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke stået i din situation, men jeg kan dårligt forestille mig noget sværere end at stå og ønske sig et barn og så have så svært ved at få det. Jeg har egentlig ikke noget fornuftigt at sige, men jeg håber at heldet snart tilsmiler dig (jer) :kram

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Meggers

Tak for de positive tanker!! - Jeg er i den heldige situation at jeg faktisk har fået en positiv graviditetstest - og indtil videre ser det ikke ud til at blive til ny abort! Jeg er afventende - men selvfølgelig glad også. Tør nok bare ikke tro helt på det endnu, hvor jeg har prøvet at abortere 2 gange. Glæder mig til at en skanning om 14 dage kan give mig flere oplysninger!

Knus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo Var til en skanning i dag: 6+4 dage henne. Der var en graviditetssæk og inden i den en blommesæk - men intet foster!! Øv øv! Hun sagde dog at det kunne være en sløv starter, men det er bare så hårdt. Jeg har ikke blødt i 1,5 uge, så nu troede vi begge at det nok var som det skulle være.

Jeg skal til en ny skanning om en uge. Hvis der heller ikke er noget foster der, bliver det en medicinsk abort eller en udskrabning. - Jeg troede ellers 3. gang var lykkens gang.

Er det nogle af jer andre herinde, der har erfaringer med en tidlig skanning i uge 6+ uden et synligt foster?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ikke så meget at sige andet end vi er her til at trøste :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet 7+0 hvor der var en tilsyneladende tom blommesæk.

9+0 var den så ikke tom længere :yay

Ventetiden er ulidelig!!

Krydser fingre og håber det bedste for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser også alt jeg kan :) Det er nemlig bare SÅ hårdt..

Jeg blev også gravid ret hurtigt med vores første datter i behandling, men anden gang skulle der meget mere til og det er hårdt, så ved hvordan du har det :(

Sender en masse :kram2 og håber på det bedste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for de gode tanker - det varmer! :-)

Dejligt at høre din positive erfaring Abelka. Hvis der ikke er noget at se til min næste skanning (7+5) så vil jeg helt klart bede om en skanning mere - hvis nu den bare er god til at gemme sig derinde!

- Er lidt mere optimistisk i dag, selvom jeg ikke har noget at have det i. Kan bare ikke holde ud at være så nervøs og negativ!!

Knus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til skanning i dag - men det gik ikke spor godt! :(

Der var et synligt men alt for lille foster og ingen hjerteblink... ØV ØV ØV!!! Jeg havde faktisk troet at det ville gå godt, da mine graviditetstegn er blevet stærkere i den uge der gået siden sidste skanning.

Der er ingen ide i at få lavet en ny skanning senere - de er 100% sikre på at denne graviditet ikke bliver til noget!

De anbefalede en medicinsk abort eller en udskrabning. Hvis jeg ville vente til det selv kom ud, ville risikoen for en underlivsinfektion blive større.

Jeg valgte en medicinsk abort om nogle dage, da jeg ikke kan lide tanken om at få en udskrabning. Jeg synes at en medicinsk abort minder meget mere om en alm. menstruation, så det bliver forhåbenligt nemmere at komme igennem.

... Så der blev altså ingen dejlige julenyheder til mig her i december ... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en træls nyhed :(

Håber ikke det bliver en alt for hård omgang for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Håber for jer det snart lykkedes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER