Solvej99

3D-scanning

9 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at synes, at det er virkelig længe siden jeg har set min lille dreng. Og der er jo stadig lige knap 3 måneder til jeg skal se ham rigtigt.

Så jeg overvejer virkelig at bestille en 3D-scanning. Synes bare det er såååå dyrt <_<

Hva' med jer? Har I bestilt tid eller venter I tålmodigt til barnet kommer? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke tænkt mig vi skal afsted. Jeg synes det er for dyrt og vi bliver nødt til at spare i øjeblikket, så det bliver ikke denne omgang.

Jeg kan se du bor på Frederiksberg. Jeg fik anbefalet scanningsklinikken "Lille KBH'er" af en veninde. Jeg har ikke selv været der, men de skulle være rigtig gode. Der koster en 3D-scanning 900 kr. mod de 1200-1500 kr. jeg har set mange andre steder. Et lille link til deres hjemmeside Den lille københavner

Glæder mig til at se billederne hvis du kommer afsted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted i mandags, og det var virkelig den vildeste oplevelse :)

Kan kun anbefale det..

Her nupper vi nok en mere omkring uge 34, da vi har fået lavet sådan et specielt tilbud da vi allerede nu har været der flere gange, også i forbindelse med kønsscanning.

Jeg bliver simpelthen aldrig træt af at se på den lille dreng og i mandags da vi var afsted, havde han rundet sit første kg. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted i mandags, og det var virkelig den vildeste oplevelse :)

Kan kun anbefale det..

Her nupper vi nok en mere omkring uge 34, da vi har fået lavet sådan et specielt tilbud da vi allerede nu har været der flere gange, også i forbindelse med kønsscanning.

Jeg bliver simpelthen aldrig træt af at se på den lille dreng og i mandags da vi var afsted, havde han rundet sit første kg. :D

Ej, hvor spændende. Må vi ikke se nogle billeder? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vil også gerne se billeder. :)

Hvis vi havde råd tror jeg også at vi havde været afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til 3D skanning på onsdag og jeg glæder mig helt vildt til at SE lillefisen - og selvfølgelig få fastlagt, en gang for alle, at det er en dreng :wee :gravid :kuller

Det er jo min fødselsdagsgave fra manden, men ja det er dyrt men også helt hele værd - håber vi :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til 3D skanning - sikke en oplevelse!!!

Se billederne mm. i min tråd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv mette - Jeg kan ikke finde dine 3D billeder og jeg er virkelig nysgerrig. Vi skal afsted på mandag og jeg er både nervøs og spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv mette - Jeg kan ikke finde dine 3D billeder og jeg er virkelig nysgerrig. Vi skal afsted på mandag og jeg er både nervøs og spændt!

De ligger i min tråd!!! i sidste indlæg :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER