Mor til de skønne

-

33 indlæg i dette emne

Den er her.. synes jeg gav mere.. men måske kursen er ændret sig.. hvad ved jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er her.. synes jeg gav mere.. men måske kursen er ændret sig.. hvad ved jeg..

Det kan jo sagtens have ændret sig siden du købte ;) Jeg må lige se, om der står noget om nogle mål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg gav for den.. havde måske tænkt mig at sælge den for 200.. jeg vejede 75kg da jeg var i den..

Altså Sandie jeg er blevet helt vild med kjolen og kan se, at L er 42/44, så syntes jo jeg burde kunne være i den :D Og det er også den størrelse de har på ebay ;) Dog bare med leveringstid mellem 2 og 15. juni og det kan jeg ligesom ikke vente på :D Såååååå skal vi handle? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Sandie jeg er blevet helt vild med kjolen og kan se, at L er 42/44, så syntes jo jeg burde kunne være i den :D Og det er også den størrelse de har på ebay ;) Dog bare med leveringstid mellem 2 og 15. juni og det kan jeg ligesom ikke vente på :D Såååååå skal vi handle? ;)

Haha det kender jeg godt.. JAmen skal jo sende til dig alligevel så det kan vi sagtens.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det kender jeg godt.. JAmen skal jo sende til dig alligevel så det kan vi sagtens.. :)

Sender du ikke en PM med kontooplysninger og pris? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER er den smukke kjole :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Ih den købte jeg i går eftermiddags - dejligt at høre den også er smuk i virkeligheden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hopper jeg på posthuset efter arbejdet.. :) og hvis du kigger i linket til kjolen har du måske læst der fulgte et par øreringe med--- helt helt gratis og dem skal du da ikke snydes for så de pakket med :lol

Skulle kjolen ikke passe eller du ikke kan lide den, sender du den bare retur ikke.. (altså og du får dine penge igen :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hopper jeg på posthuset efter arbejdet.. :) og hvis du kigger i linket til kjolen har du måske læst der fulgte et par øreringe med--- helt helt gratis og dem skal du da ikke snydes for så de pakket med :lol

Skulle kjolen ikke passe eller du ikke kan lide den, sender du den bare retur ikke.. (altså og du får dine penge igen :) )

Du er bare en sveske :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER