frøkenlækkerrøv

et hurtigt spørgsmål

7 indlæg i dette emne

hejsa allesammen

min veninde skal skilles og hun er meget i tvivl om hvor mange penge hun skal have til hende selv og to børn for at hverdagen ikke bliver for sur <_< hendes børn skal være ved faderen hver anden weekend... Det har jo meget at sige i hvilken priskategori hun skal finde bolig i, i hendes situation... men hvad siger i tøser? til mad, tøj, ferie og fornøjelser til alle 3? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gamle er børnene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor alene med 2 børn på 5 og 7 år. - de bor dog hos deres far hver anden uge.

Jeg har ca. 6000,- til mig selv om måneden. Nogle måneder har jeg dog lidt mere pga. overarbejde og/eller bonus.

Det passer meget godt - kunne da sagtens bruge mere, men jeg bor i kbh, så huslejen bliver nok aldrig helt billig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor alene med mine 2 piger på 4 og 8 år. De har været ved deres far hver anden uge indtil nu.

Vi har ca 2000 til mad, benzin og div. pr mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke endnu hvor meget jeg får tilovers til os selv, men håber på ca 5-6000 til mig og 2 børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons så hvis de ville sidde med 8000 kr (og manden har dem kun hver anden weekend) så skulle tingene kunne løbe rundt uden at livet er surt ik?? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene det løber rundt med 8000,- uden at blive for surt.

Jeg syntes især man kan mærke på madbudgettet, at man er en voksen mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER