shirley

Tidlig scanning

5 indlæg i dette emne

Jeg testede positiv i mandags da jeg stadig kun pletblødte på 3. dagen af min "mens"

Har før haft en SA så er meget nervøs når jeg ser blod. Plet bødmingen er aftaget meget så havde lidt lyserødt onsdag morgen og igen igår morges men ikke siden.

Jeg var ved lægen igår og hun henviste mig til en gyn som jeg har fået en tid til på mandag.

Der er jeg kun 5+2 så det er nok lidt tidlig at se hjerteblink men håber hun kan se en graviditet der ser normal ud.

Det kan bare ikke gå stærkt nok. Det der gør mig rigtig nervøs er også at jeg ikke har fået kvalme og det fik jeg lynhurtigt sidste gang :unsure

Jeg har testet løbende og her kan i se dem.

post-2799-023335300 1305360054_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en fin udvikling i testene! Der er da i hvert fald uden tvivl en lille bebs i din mave :loveshower

Super, at din læge har henvist dig til tidlig scanning. Jeg håber den kan give dig ro i sindet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi få en update:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet men det var for tidligt at se noget rigtigt udover en tyk slimhinde men jeg fik så taget blodprøver som var fine ( HCG var fordoblet på to dage ) nu skal jeg så scannes igen den 31. Maj så der håber jeg på godt nyt:-) jeg bløder dog ikke mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender dig masser af :bd og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER