MissingLink

Øhhh jeg kan så bare ikke

6 indlæg i dette emne

knappe mine bukser mere :blink :blink

Det er SÅ overdrevet som min mave har valgt at puste sig ud denne gang ;) Størrelsen på min mave ligner ret meget min uge 14 fra da jeg blev gravid med Isabella.

Det har ellers "kun" været om aftenen, jeg har følt behov for at knappe bukserne op. Men allerede til middag i dag, har jeg måtte overgive mig :unsure

Jer der venter nr 2 eller mere; bliver I også hurtigere større denne gang? Jeg ender jo sin hval, hvis det fortsætter på denne måde :unsure

Anyway, jeg har lige bestilt ventebukser på nettet. Det er bare ikke til at holde ud, at noget stramme over min tykke mave :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JA!!

Det er flere uger siden at jeg måtte knappe bukserne op om aftenen. :rolleyes

Lige for tiden har jeg ofte leggins på med en kjole ud over - og i dem kan elastikken give sig så meget, at det ikke generer... endnu! :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det 3. barn der er på vej.....

Havde pakket til sommerhus i weekenden, med sommertøj som passede i februar.

Jeg endte med at gå med åbne bukser hele weekenden! Ikke særlig charmerende, men absolut nødvendigt. Bukserne kunne ikke lukkes.

Med barn nr 2 skete det først omkring uge 9.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig passe noget af mit tøj, men jeg kan mærke forskel uge for uge :)

Jeg er gravid for første gang, så det skulle ikke gå SÅ hurtigt igen. Dog er jeg ret oppustet, og min mor har fået mave på meget hurtigt, da hun var gravid, så måske det samme er tifældet for mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok dejligt at vide, det ikke bare er mig :D

Og nu er der også kommet en mavetråd, så vi kan få syn for sagen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh kender det med bukserne alt for godt. Var nødt til at krybe til korset og fortælle det på jobbet da mine arbejdsbukser var blevet for små allerede i uge 7 dry.gif og står med tunge løft mange gange om dagen så skulle lige have ændret lidt på arbejdsgangen. De tog det nu fint og tilladelse til egne bukser blev givet- er bare så lækkert.

Havde heldigvis dem fra sidste graviditet men havde nu ikke regnet med de skulle i brug allerede nu pregnant.gif men så kan jeg jo købe nogle nu til brug herhjemme whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER