Gemse

Nøj

3 indlæg i dette emne

Her er godt nok temmelig stille :toot

Jeg går herhjemme og hygger mig med min barsel, glæder mig over bare at kunne fortsætte direkte videre over i den næste.

I starten af næste måned skal min "store" datter på snart 3 køres ind i børnehave, og den lille på snart 10 mdr. køres ind i dagpleje. Jeg elsker virkelig mine børn, men jeg glæder mig nu til at få den lille kørt ind, for det er begyndt så småt at blive hårdt at samle hende op fra gulvet, at bære rundt på hende osv i takt med at maven vokser, og bækkenet driller lidt indimellem. Jeg ser frem til at få et par måneder med tid til mig selv, før jeg igen skal være fuldtidsmor :lol Måske ligge lidt på solsengen og læse, måske være lidt kreativ (lave smykker, hækle, strikke, sy osv.) Nyde at maven vokser, og glæde mig til et lille nyt vidunder :kuller .

Hvad med jer, hvordan står det til, hvad er jeres håb, ønsker, drømme i forbindelse med denne graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, her er godt nok stille.

Lyder til at du har nok at se til, med to små, og en på vej:)))

Mine piger er 6 og 9 år, så det blir vildt mærkeligt og dejligt at få sådan en lille størrelse igen. Jeg går fra først til ferie, og så efterfølgende barsel d. 24 juni. Det glæder vi os meget til.. Så skal der shoppes baby ting, har nemlig været ret standhaftig, og ikke købt noget endnu...ret stort af mig, der elsker at shoppe:))).

Vi må se at få gang i denne sept termin :loveshower..

:kram Anne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, her er lidt at se på, der er jo også den store, som starter skole efter sommerferien - vildt med alt det der skal ske i år! Hehe, ja, jeg har heller ikke shoppet noget endnu, regner med at der skal shoppes lidt til sidst. Selv om vi har 3 unger i forvejen, så skal der bestemt også købes lidt nyt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER