Antonette

At spise Morgenmad

1 indlæg i dette emne

Anna gider bare ikke spise morgenmad, jeg har mange kampe med det hver eneste morgen, indtil videre har vi taget det med må og få, snakket med personalet i vuggestuen om det, så de er klar over det, men da Anna er meget udrustet (hun er stadig godt rund i det) så har vi ikke taget det så tungt, fordi hun er ikke undervægtig så vi ser ingen grund til at presse på.

men Anna er meget aktiv om morgnen og når vi først er stået ud af sengen, så går der ikke længe for hun er klar på at skulle afsted, det skal siges at det første lange stykke tid, var jeg i barselsvikariat, og der var det ofte far der afleverede og ofte fik hun så morgenmad i institutionen, fordi han bare ikke kan finde ud af at stå op om morgnen (så han faktisk har tid til hende), men ligenu er det mig der aflevere og da jeg er hjemme fortiden, blir det ofte når vi gider og stå op!, hun elsker og ligge og snakke og hygge i sengen, men ligeså snart vi står op, så er det ble på, tøj på børste tænder, jakke og sko og ud af døren... og jeg kan ikke rigtig få hende til at sætte sig med mig og spise morgenmad, hvad gør man ???

Nu er Anna begyndt at miste noget af den der gode udrustning, så vi kan jo ikke blive ved med ikke at spise morgenmad

(iøvrigt spiser hendes far hellere aldrig morgenmad)

tager så gerne imod gode råd, og hvordan spiser i morgenmad derhjemme ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER