kejzer

hmm ved ikke om det hører til herinde..

8 indlæg i dette emne

Sidder lige og nusser om de sidste detaljer i min billedbog nummer 10 og så kom jeg til at tænke på hva i andre gør? Har i barnets bog i skriver i? gør i noget andet? husker i at skrive?

Jeg er jo nok gået lidt over gevind og har lavet en billedbog for hver måned på tdc. Ja indtil hun blir et år (om ikke så længe - gisp) Jeg både skriver og sætter billeder ind. I den første er også mavebilleder og fødselsberetning. Det er smadder sjovt at sidde og kigge i dem og det håber jeg også hun vil synes. Planen er at det så blir en bog en gang hvert ½ år eller hvert år. Det er lidt svært at finde ud af lige nu. Kommer an på hvor mange billeder der blir gode og hva der sker der skal huskes ;)

jeg gør det nok på den her måde, da jeg ikke har min mor og derfor ikke har kunnet spørge om forskellige ting. og man kan aldrig vide hvornår jeg stiller træskoene, så thats why..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig dejlig ting du der gør, det bliver hun glad for når hun bliver ældre.

Jeg har det meste elektronisk. Har en hjemmeside hvor jeg har skrevet dagbog fra da jeg fandt ud af at jeg var gravid til nu, men desværre går der længere og længere imellem at jeg får taget mig sammen til at skrive. Jeg har også div. mapper med billeder på computeren delt op i måneder.

Derudover gemmer jeg fødselsdagskort, udklip, armbånd fra hospitalet, tegninger etc. i en pose og skulle gerne (når der er 2 torsdage i en uge) få lavet det om til en scrapbook.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og nusser om de sidste detaljer i min billedbog nummer 10 og så kom jeg til at tænke på hva i andre gør? Har i barnets bog i skriver i? gør i noget andet? husker i at skrive?

Jeg er jo nok gået lidt over gevind og har lavet en billedbog for hver måned på tdc. Ja indtil hun blir et år (om ikke så længe - gisp) Jeg både skriver og sætter billeder ind. I den første er også mavebilleder og fødselsberetning. Det er smadder sjovt at sidde og kigge i dem og det håber jeg også hun vil synes. Planen er at det så blir en bog en gang hvert ½ år eller hvert år. Det er lidt svært at finde ud af lige nu. Kommer an på hvor mange billeder der blir gode og hva der sker der skal huskes ;)

jeg gør det nok på den her måde, da jeg ikke har min mor og derfor ikke har kunnet spørge om forskellige ting. og man kan aldrig vide hvornår jeg stiller træskoene, så thats why..

Mie, hvor jeg bare elsker din tankegang! Jeg har gjort de nøjagtige overvejelser, for jeg har heller ikke min mor længere, men jeg laver "kun" fotobog for 3 måneder ad gangen. (Dvs. jeg kun har lavet én indtil vidre.)

Men jeg håber jeg kan blive ved med det - måske kun hvert halve eller hele år, når hun runder et år.

Hvor laver du dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig dejlig ting du der gør, det bliver hun glad for når hun bliver ældre. Jeg har det meste elektronisk. Har en hjemmeside hvor jeg har skrevet dagbog fra da jeg fandt ud af at jeg var gravid til nu, men desværre går der længere og længere imellem at jeg får taget mig sammen til at skrive. Jeg har også div. mapper med billeder på computeren delt op i måneder.

Derudover gemmer jeg fødselsdagskort, udklip, armbånd fra hospitalet, tegninger etc. i en pose og skulle gerne (når der er 2 torsdage i en uge) få lavet det om til en scrapbook.

Det håber jeg hun gør :) fedt med bloggen og håber da bestemt der kommer to torsdage :) hi jeg har været nødt til at få dem lavet hver måned, ellers ville jeg aldrig få det gjort :) jeg har taget billeder og skrevet kort ind fra bd og de rigtige kort er gemt i en skuffe ;)

Mie, hvor jeg bare elsker din tankegang! Jeg har gjort de nøjagtige overvejelser, for jeg har heller ikke min mor længere, men jeg laver "kun" fotobog for 3 måneder ad gangen. (Dvs. jeg kun har lavet én indtil vidre.)

Men jeg håber jeg kan blive ved med det - måske kun hvert halve eller hele år, når hun runder et år.

Hvor laver du dem?

Det er jeg glad for at høre :) og godt jeg ikke er den eneste der er småskør :) hi :) Jeg laver dem hos tdc - synes de har mange muligheder derinde, samt man kan vælge at lave hele sider bare med skrift, hvis det er det man vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, hvordan er priserne??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, hvordan er priserne??

du kan få dem i forsk prisklasser - jeg har valgt a4 størrelse i hardback og gir lige knap 290 for en bog på 26 sider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget efter en Barnets Bog, men jeg har måttet konstatere, at man åbenbart kun kan få dem i udgaver, der ligner børnebøger, med små bamser eller den slags på siderne. Og jeg vil altså have noget mere klassisk.

Så jeg regner med, at vi laver en hjemmeside og så løbende får sat tingene i sådan nogle fotobøger også. Jeg ved ikke, hvor tit vi så vil lave en bog - men ganske givet tiere i begyndelsen, hvor alting går så stærkt, og så sjældnere senere hen.

Jeg kan godt lide tanken om at have det gemt digitalt også, og at familien kan gå ind på en side og følge med løbende, men samtidigt vil jeg gerne have det hyggelige ved noget at sidde og bladre i, så derfor denne løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har barnets bog til begge drenge og så har ældste sønnen en hjemmeside hvor jeg så har gemt ALT fra+ der står lidt mere privat i den gemte udgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER