ChaosCat

at være skruk og have lyst til graviditet

10 indlæg i dette emne

ja som overskriften hentyder er jeg MEGA skruk og drømmer om graviditet og baby HELE tiden og jeg mener virkelig hele tiden ..

jeg har sågar påtrods af spiral taget nogle g-teste fordi jeg følte(ønskede) mig gravid men de var negative og det vidste jeg jo godt de ville være men hvorfor bliver jeg så så ked af det nøjagtig lissom da vi prøvede på at få børn...

jeg skal jo ikke have flere børn og slet ikke nu vi har tre og jessica er næsten baby endnu eller hun bliver jo kun 2... (og fuck nu sidder jeg så med tåre i øjnene igen bare ved tanken om det hele)

og hvor er det dumt for vi har jo 3 og der er så mange der ingen har..

hvordan lader man være med at have de lyster hvordan gør man for ikke at tænke på baby og gravid mave hele tiden..

lige lidt æv herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen gode råd, for jeg har ikke selv rigtig lysten til flere børn.. Jeg blev steriliseret ifbm. Magnus' dramatiske fødsel, og med de graviditeter og fødsler/AKS i baghånden, så var det ikke et svært valg at tage. Og jeg har ikke haft lysten siden, udover én eneste gang, og det var første gang jeg holdte min lille lækre nevø.. Dér ku jeg mærke det helt ned i æggestokkene, men i samme øjeblik følelsen opstod, var der straks billeder for nethinden, af mig i en kørestol.. Så det var hurtigt overstået igen.

Jeg skal da ikke kunne udelukke at jeg vil få følelsen igen, men den tid, den sorg :lolhit

Kan din skrukhed måske hænge sammen med at børnene nu er ved at være så store at de kan selv, vil selv, og dermed ikke "mangler" dig på samme måde? Jeg har som sagt ikke rigtig nogle gode råd, men et kram har jeg altid :kram2 :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen gode råd, for jeg har ikke selv rigtig lysten til flere børn.. Jeg blev steriliseret ifbm. Magnus' dramatiske fødsel, og med de graviditeter og fødsler/AKS i baghånden, så var det ikke et svært valg at tage. Og jeg har ikke haft lysten siden, udover én eneste gang, og det var første gang jeg holdte min lille lækre nevø.. Dér ku jeg mærke det helt ned i æggestokkene, men i samme øjeblik følelsen opstod, var der straks billeder for nethinden, af mig i en kørestol.. Så det var hurtigt overstået igen.

Jeg skal da ikke kunne udelukke at jeg vil få følelsen igen, men den tid, den sorg :lolhit

Kan din skrukhed måske hænge sammen med at børnene nu er ved at være så store at de kan selv, vil selv, og dermed ikke "mangler" dig på samme måde? Jeg har som sagt ikke rigtig nogle gode råd, men et kram har jeg altid :kram2 :kram :kram

med din baggrund kan jeg sagtens følge at du ikke er skruk men jeg har tre nemme fødsler bag mig dog tager jeg en fandens masse på og har haft BL ja og kan stadig efter jessica mærke det ind imellem.. og har heller ikke tabt mig men det er jo småting..

og nej mine unger behøver mig ikke i samme omfang som før men tror ikke det hænger sammen da jeg på sin vis er glad for at de er så selvstændige (ja modstridende følelser i know :prik )

men 1000 tak for kram de falder på et godt sted kan jeg love dig for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram kan jeg altid undvære sødte :kram

Må ikke være en rar følelse :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gode råd herfra, vil bare sige vi er i samme båd... Har det fuldstændig ligesom dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har desværre heller ingen svar på det spørgsmål :kram2 jeg tror vi er mange der ville ønske vi havde en kur mod skrukhed. jeg tror du må væbne dig med tålmodighed og håbe det går over med tiden hvis altså ikke du kan overtale manden til en nr 4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wil altid være skruk - desværre har jeg hverken plads eller råd til flere - så her sejrer fornuften.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte så for 3 uger siden... og indtil nu har vi sagt at vi kun skal ha de 2 børn.

men så tog jeg igår mig selv i at tænke.. "det er jo så nemt og så fantastisk skønt med sådan en lille en, vi kunne jo godt om nogle år..."

men så fik jeg straks hold i de tanker, da jeg så kom i tanke om hvor træls den sidste tid i graviditeten var, de smertefulde veer, selve fødslen, efter veer, amme opstart med revnede og totalt ømme bryster...

og så havde jeg lige pludselig ikke lyst til at tænke på flere børn.

Selvom jeg er så forelsket, når jeg kigger på mine to guldklumper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi "kun" 2 børn og er FULDSTÆNDIG enige om, at der ikke skal komme flere. Men alligevel er jeg skruk til tider :rolleyes: Det er mest når jeg ser gravide og babyer i barnevogne og så tænker jeg på, hvor dejligt det jo også var :loveshower: Men så tænker jeg på, hvor skønt det er nu, hvor mine piger er selvhjulpne og der ikke er nogen der skal sove til middag, have mad på bestemte tidspunkter, skiftet ble osv. Det er SÅ let nu og jeg ELSKER det. Men jeg er sikker på, at jeg bliver ved med at få sug i maven, når jeg ser babyer. Det ville jeg dog også få, hvis jeg havde 8 børn, er jeg sikker på :lol

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er nok rigtigt aqt skurkheden aldrig rigtig forsvinder uanset hvor mange børn man har ..

og vi sad igår til konfirmation og selvom der var en baby og hold da op hvor var han sød så var det nu helt rart at de to store stortset hele tiden var væk, altså de rendte bare og legede og da jessica så sov til middag i barnevognen kunne vi voksne sidde og tale sammen helt uden børn (det føltes i et par timer faktisk som om vi var børnefri) og hold da op hvor var det lækkert altså ...

så mine babytanker er tålelige lige nu faktisk og på et niveau hvor ja måske der kommer en mere eller 2 måske men først om 3-5 år ca og ja jeg har spiralen i 4½ år endnu ca så mon ikke det først bliver overvejet når den ikke duer mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER