Malene84

Bækkensmerter

5 indlæg i dette emne

Æv...i går da jeg skulle ud og gå, fik jeg ondt inde i midten, mellem lysken og bunden af ballen i venstre side...tænker på om det er begyndende bækkenløsning.

Ih det gider jeg virkelig ikke.

Det var her også i dag til morgen, dog først da jeg skulle afsted. Det hjælper lidt at gå, men det kommer når jeg rejser mig fra stolen.

Har I andre prøvet det?

Jeg skal til 25-ugers undersøgelse hos lægen på onsdag, så vil lige vende det med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart synes jeg det lyder som samme sted hvor jeg også har problemer engang imellem. Mit bud er at det er iskias-nerven der måske sidder i klemme eller er generet på en eller anden måde. Det kan netop godt komme når man er gravid fordi din ryg bliver mere belastet. Jeg googlede lige lidt og fandt en artikel om det her

Jeg skal også til undersøgelse på onsdag og har også lige tænkt mig at spørge lægen der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for artiklen :) det kunne godt tyde lidt på det. I hvert fald kan jeg mærke en belastning i bækkenet. Men jeg har snakket med en som har haft bækkenløsning og hun siger at mine smerter ikke lyder som bækkenløsning og at bækkenløsning gør ondt i et V i midten henover skambenet og opad.

Jeg skal vist også snart til at komme lidt i svømmehallen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt :)

Det hjælper mig rigtig meget at komme op og svømme. Jeg kan mærke det meget mere i min ryg og balder når jeg ikke kommer af sted, så det kan helt klart anbefales :) Jeg afslutter altid i varmvandsbassinet - det er dejligt bare ligge og fylde i bassinet. Det løser lidt op i musklerne synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svømmer også meget.

Det er virkelig dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER