Dag&Nat

Hvornår får I mens???????

12 indlæg i dette emne

Kære piger.

Ruger på 1 æg og har testdag på mandag. Det er min første ivf. Normalt når jeg er blevet insemineret har jeg fået menstrauation på 12-14 dag efter ægløsning. Idag er 16 dagen - ingen mens endnu.

Nå, men jeg er på CRIMONE og det kan jo gøre en del ved cyklussen har jeg læst. Aner ikke om det er den, der har spillet mig et puds men jeg har haft menstruationssmerter on-and-off. Er ved at få pip. Har sgu tiltider været noget nervøs og tænkt om der er et eller andet i maven/underlivet det er galt ELLER om der er en lille én på vejen!.

Er der nogen af jer, der først begynder at bløde når I stopper med crinonen????? :help

Med alle disse smerter/ømhed i underliv og mave forestiller jeg mig en monsterblødning på et tidspunkt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har aldrig selv fået crione, men er dog i behandling dog med IUI. Men synes det lyder spændene din mens ikke er kommet endnu. Og en graviditet føles jo også som mens smerter i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina80!

Tak for din kommenter :tak, nu må jeg vente til jeg får lavet min BP på mandag og så se hvad der sker!!!!! Det blever en mega lang weekend.

Jeg håber det bedste for dig :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende....

Kan ikke hjælpe dig da jeg ikke er i behandling endnu, men ifl. Æl kommer min mens heri i weekenden...

Jeg krydser da fingre for at der er en spire i maven:-) Det bliver spændende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo godt hjemme teste nu. Smiler meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina80!

Jeg ved det godt, men jeg tør ikke. Jeg er så bange for at se resultatet, at vi har besluttet os for, at vente til mandag......;)) og det bliver meget spændende fordi der vores 1 IVF behandling med et resultat af 16 ÆG ud og 1 dvs. den bedst blev sæt op. Vi har prøvet 5 IUI uden held og det er også derfor jeg heller vil vente til BP.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Betina!

Stort :goodluck for dig/jer herfra :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Betina!

Stort :goodluck for dig/jer herfra :loveshower

:kram

Mange tak søde og i lige måde... Jeg krydser fingre for at den er positiv på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sige så meget som ikke er blevet sagt, men jeg krydser alt hvad der kan krydses for at det er p.g.a en spire.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sige så meget som ikke er blevet sagt, men jeg krydser alt hvad der kan krydses for at det er p.g.a en spire.. :loveshower

Tusind tak og et stort :kram ti dig!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser!!!!!!!!

Jeg er GRAVID..... :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad

1 million TAK for jeres støtte og stort kram til jer alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk - stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER