Guest Majkat

Katvig recycle

5 indlæg i dette emne

Sidste år har jeg hørt at Katvigs recycle kollektion var elendig i kvaliteteten. I år har min veninde købt en sommerdragt til sin søn og hun siger at den allerede ser brugt ud inden den overhovedet er blevet vasket. Jeg troede måske bare de havde ændret på kvaliteteten siden sidste år.

Jeg kan nemlig godt li kollektionen og også prisen, men har jo ikke lyst til at købe noget der ikke er ordenligt.

Hvad er jeres erfaringer med den kollektion?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isabella har den lilla fra sidste kollektion, og den er rigtig fin. Hun har så også den lyserøde/pink, (tror det er en ældre model) og den virker meget mere "løs" i faconen og tyndere i kvaliteten synes jeg. Vi har ikke fået nogen fra den helt nye kollektion endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker det... :-) det din veninde måske betragter som om det ser slidt ud, er det look det har: Havde sidste år og har lige købt igen... det er bare super blødt, syntes dog i år er stoffet ikke helt så elastisk. men er vildt med at det er øko... eller hvad det nu er og sådan rigtig 70'er stil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 3 dragter fra sidste kollektion - det så grimt ud i trykket efter 2-3 vaske, selve stoffet er lidt tyndt men blødt og lækkert nok, men ikke osm den vanlige kvalitet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm okay jeg tror ikke jeg køber noget i denne omgang.

Tak for alle jeres svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER