Solvej99

Er der nogen af jer der har fået

38 indlæg i dette emne

Jeg er godt nok ikke helt så langt som jer. Er kun 30+6 idag. Men heldigvis har jeg heller ikke fået nogen endnu. 7-9-13.. Nu er de blevet væk de første 31 uger, så synes jeg også godt lige at de kan blive væk de sidste 9 uger... :) Hold ud kære hud, du er snart færdig med at blive udvidet :)

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg ikke råbe højt hurra mere, for nu er de første strækmærker kommet på maven <_< Øv altså, men jeg smører med olie nu, og håber, at de ikke bliver så slemme...men er jo først 30+1 idag. Jeg har heldigvis en sød mand, der siger, at de jo nærmest ikke ses :kiss De er hellere ikke tydelige, så jeg håber, at jeg er heldig på det punkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+1 og stadig ikke et eneste strækmærke :glad

Håber ikke at de kan nå at komme nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 38+6 og jeg er også sluppet foreløbig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+1 og stadig ikke et eneste strækmærke :glad

Håber ikke at de kan nå at komme nu.

Jeg er 38+6 og jeg er også sluppet foreløbig :glad

Hvor er I heldige :glad I får sikkert ingen strækmærker nu mere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+4 og heller ingen strækmærker her :D Nu tør jeg også tro på at jeg slipper.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror endnu ikke på, at jeg slipper - har hørt man endda kan få dem under fødslen :unsure

Men er nu 36+2 og har endnu ikke fået nogen :gravid så håber også på at slippe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvor ville det bare være uheldigt hvis man skulle ske at få under selve fødslen, når man nu er sluppet hele graviditeten :D

Man kan selvfølgelig ikke føle sig sikker før baby er ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strækmærker er bristninger i underhuden, så desværre hjælper det ikke at smøre, da hverken creme eller olie kan trænge ned i det subcutane væv. Til gengæld kan det lindre kløen lidt at smøre med en neutral olie - her er babyolien allerede flittigt i brug!

Men ganske rigtigt er det, at det er genetisk betinget. Min mor har så aldrig haft nogen, men jeg har fået rigeligt, så det må jo være min far jeg skal takke for dem eftersom han jo har stået for halvdelen af mine gener :lolhit

Gudskelov ser det ud til, at de hurtigt bliver meget lyse og mere usynlige, så forhåbentligt forsvinder de nogenlunde hurtigt når først maveskindet får lov til at trække sig sammen igen :yiepie

Jeg ved godt, at det ikke hjælper at smøre...men gør det alligevel (ikke konsequent) bare for at have følelsen af at gøre et eller andet :rolleyes .

De er heldigvis lyse, så det er ikke så slemt endnu :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkedes mig at komme igennem graviditet og fødsel helt uden strækmærker :wee

MEN men men... Efter at mælken er løbet til har jeg en lille mistanke om, at jeg har begyndende strækmærker på brystet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også sluppet helt for strækmærker efter graviditet og fødsel og umiddelbart ser det ud til at mine bryster også slipper :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 39+2 og har heller ingen...

Har kun 5 dage til termin, så tør godt tro på at jeg også snart kan sige at jeg er sluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også sluppet helt for strækmærker efter graviditet og fødsel og umiddelbart ser det ud til at mine bryster også slipper :glad

Jeg havde ikke så store bryster før jeg fødte, men jeg skal love for at de er vokset efter mælken er løbet til :o

Mærkerne er ikke så tydelige, så jeg håber det bliver ved det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER