Mama

LUSSINGESYGE PÅ ARBEJDSPLADSEN!!!

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Der er udbrudt lussingesyge på min arbejdsplads og jeg er derfor sygemeldt indtil jeg får svar på blodprøver. Nogen af jer der har erfaring med det? Hvordan sygdomsforløbet har været osv.?

Er lidt skræmt og bekymret selvom jeg prøver at lade være.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var til 1. lægebesøg blev jeg tjekket for om jeg har haft lussingesyge, fordi jeg arbejder i en vuggestue.

Men min læge sagde faktisk, at man har fundet ud af, at det ikke længere er så farligt for gravide, som man troede før i tiden.

Jeg krydser nu fingre for at din blodprøve viser et resultat, så du snart kan komme på arbejde igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var til 1. lægebesøg blev jeg tjekket for om jeg har haft lussingesyge, fordi jeg arbejder i en vuggestue.

Men min læge sagde faktisk, at man har fundet ud af, at det ikke længere er så farligt for gravide, som man troede før i tiden.

Jeg krydser nu fingre for at din blodprøve viser et resultat, så du snart kan komme på arbejde igen :goodluck

Forstår heller ikke hvorfor min læge ved 1. lægebesøg ikke tog en blodprøve til det også.

Håber virkelig på at jeg har haft det før. :(

Hmm.. håber din læge har ret i det han siger for det jeg har læst på nettet lyder ikke særlig rart..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min arbejdsplads (børnehave) har vi fået af vide fra Sundhedsstyrelsen at det ikke længere er nødvendigt at blive sygemeldt pga lussingesyge, idet det ikke er så skadeligt som man før har troet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER