Stbaby

Sommerjakke

6 indlæg i dette emne

Nu hvor jeg har fået mig en dametaske for første gang i mit liv kunne det være jeg skulle prøve at få mig en sommerjakke og ikke kun bruge min North Face.

Jeg har prøvet en masse de sidste par uger, men endnu ikke fundet en der passer og som jeg synes om :(

Den må gerne være lang (så den skjuler min mås ;)) og så skal den have laaaange ærmer. Jeg har nemlig for lange arme ift. tøjstørrelser og jeg hader mine jakker stopper 5 cm over håndleddene :(

Vis mig hvad i har / drømmer om / har overvejet at købe :)

Jeg så denne på nettet den anden dag (har ikke prøvet den) men synes den ser super lækker ud.

.....prisen er dog ikke så god dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejer meget kraftigt DENNE fra Danefæ. Har 2 vinterjakker også fra Danefæ, og jeg synes de er super lækre. Og de har faktisk lange ærmer- det eneste minus for mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flotte jakker begge to.. men priserne :o

Havde faktisk selv tænkt at oprette sådan en tråd.. min north face jakke er også ved at være lige lovlig varm.. men kan ingen pæn jakke finde så følger lige med her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer meget kraftigt DENNE fra Danefæ. Har 2 vinterjakker også fra Danefæ, og jeg synes de er super lækre. Og de har faktisk lange ærmer- det eneste minus for mig ;)

Uhhh... lilla er jo 'min' farve (og her et halvt år efter brylluppet er manden endelig begyndt at have et afslappet forhold til lilla - tror nok han var noget træt af lilla flims overalt i året frem til brylluppet ;)) og mælkedrengestrib elsker jeg også.

Mon der er fysiske butikker der har den så jeg kan prøve ærmelængden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt disse super billige jakker: Mest fordi jeg gerne ville have danefæ, men jeg smider om mig med de kilo, og vil ikke købe den for stor.. ;)

DXLA01_82961_09090_74_2763.jpg

DXLA01_82880_41005_99_9999.jpg

De er ikke de top smukke, men de kostede kun 174,50,- stykket.. Og så får jeg drømmejakken når jeg når mit mål :)

16278.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh... lilla er jo 'min' farve (og her et halvt år efter brylluppet er manden endelig begyndt at have et afslappet forhold til lilla - tror nok han var noget træt af lilla flims overalt i året frem til brylluppet ;)) og mælkedrengestrib elsker jeg også.

Mon der er fysiske butikker der har den så jeg kan prøve ærmelængden?

Jeg ved ikke lige hvor der en en fysisk butik i nærheden af Hadsten. Jeg har prøvet den med mælkedrengestriber. Det er en lidt smal model, så man kommer til at se lidt slankere ud (me like!!) Ærmerne er lange, og vil skulle lægges op til mig- eller i det mindste have et opsmøg. Men det har vinterjakkerne altså også. Jeg kan godt måle ærmerne hvis det er. Det er så godt nok en str. small jeg har, men så har du da måske lidt at gå efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER