Susanne

Testhold uge 16 (18.-24. april)

77 indlæg i dette emne

Nej jeg har ikke set blod endnu, nu ser jeg bare påsken an. Jeg synes godt nok jeg har ømme bryster denne gang, men det kan jo også bare være psyken der driller. Men det rumster i maven på mig og jeg har også til tider ondt. I går aftes havde jeg rigtig mange mens smerter i begge sider af maven, men jeg har ikke set skyggen af blod endnu.

Måske der stadig er håb. Tror nu ikke på det.

BEVARE HÅBET.......:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne jeg også tænke mig at vide... Det er nemlig 1. gang jeg har fået ÆL sprøjte.

Jeg plejer at få det mellem 12-14 efter ÆL sprøjte.

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg ved faktisk ikke hvornår jeg skulle have mens. Jeg tror at jeg, ligesom MinHemmeligeProfil, er en lille smule forvirret over at have fået hjælp.

I dag er det 16 dage siden ÆL sprøjten, og jeg er på cyklusdag 30. Min "normale" cyklus svinger jo mellem 28 og 42 dage, men det skulle ÆL sprøjten vel gerne forhindre?

Heldigvis er der masser af ting der sker her i påsken, så jeg tænker heldigvis ikke så meget på det!

Er der nogen der har styr på hvornår man normalt får mens efter ÆL sprøjten?

Din normale cykluslængde varierer, fordi det er forskelligt hvor lang tid du bruger på at modne og frigive et æg - tiden fra ÆL til mens er altid den samme; nemlig 12-14 dage. Så når ÆL-sprøjten er taget kommer ÆL jo ca. 36 timer og derfra går der så 12-14 dage. Så det er vel i går eller i dag (eller måske) i morgen du har forventet mens...

Jeg synes det er spændende og :glad alt hvad jeg kan :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan bare slet ikke finde ud af at tolke min krops signaler. Meget tidlig for morgenen af vågnede jeg med halsbrand og kvalme og måtte til sidst op at kaste op. 10 min senere måtte jeg op og have noget at spise, fordi min mave rumlede højlydt. Hmm. :blink Kan man godt have symptomer som disse inden man kan teste positiv eller mon det bare er min krop der driller mig for vildt. Lidt træls. Har stadig ikke set skyggen af mens og det er i dag 16 dage siden jeg tog ÆL sprøjten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh, det lyder altså meget mærkeligt! Jeg håber sådan den er der, og at du bare tester meget sent positivt?!

Jeg testede også negativt i dag - 17 dage efter ÆL sprøjten. Jeg har ikke set skyggen af mens, og har det heller ikke mens-agtigt. Egentlig synes jeg at jeg har det rimelig normalt - altså ikke rigtigt nogle symptomer.

Er begyndt at tænke om ÆL sprøjten ikke har virket på mig? Hmmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da mærkeligt med Jer to! :blink

Jeg hepper stadig! Og jeg er ret sikker på, at ÆL-sprøjten virker - det er jo hormon du sprøjter direkte ind, så har svært ved at tro på den kan være uden effekt.

:glad :loveshower :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er løbet vist kørt for mig denne gang. Der var ellers en lille del af mig der var begyndt at håbe på, det skulle lykkes men nej. Mens er nu så småt begyndt, dog har jeg endnu ikke set frisk blod endnu, men det kommer nok snart. Det plejer det. Men så kan jeg da i det mindste få ringet til gynokologen og få flyttet min tid, så vi kan komme videre. Har på fornemmelsen jeg skal holdes meget øje med denne gang, siden han vil se mig allerede på 10. dagen.

Men endnu engang tillykke til jer andre. Glæder mig rigtig meget til det bliver min tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er løbet vist kørt for mig denne gang. Der var ellers en lille del af mig der var begyndt at håbe på, det skulle lykkes men nej. Mens er nu så småt begyndt, dog har jeg endnu ikke set frisk blod endnu, men det kommer nok snart. Det plejer det. Men så kan jeg da i det mindste få ringet til gynokologen og få flyttet min tid, så vi kan komme videre. Har på fornemmelsen jeg skal holdes meget øje med denne gang, siden han vil se mig allerede på 10. dagen.

Men endnu engang tillykke til jer andre. Glæder mig rigtig meget til det bliver min tur.

ØV! :gal

:kram2 :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh nej, jeg håbede virkeligt at det underlige vi var igennem ville mønte ud i noget positivt.

Jeg har stadig ikke set en dråbe blod, men har ondt i maven, så tror desværre den er på vej. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh nej, jeg håbede virkeligt at det underlige vi var igennem ville mønte ud i noget positivt.

Jeg har stadig ikke set en dråbe blod, men har ondt i maven, så tror desværre den er på vej. :(

Jeg havde også masser af smerter/niven i dagene omkring forventet mens. Så længe du ikke har set blod, så hepper jeg! :glad

Er det 19 dage siden du tog ÆL-sprøjten nu? Så er der gået 17-18 dage siden ÆL? :o

Hvornår har du testet sidst? Det er jo kun ca. 75% kan teste positivt 14 dage efter mens... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er løbet vist kørt for mig denne gang. Der var ellers en lille del af mig der var begyndt at håbe på, det skulle lykkes men nej. Mens er nu så småt begyndt, dog har jeg endnu ikke set frisk blod endnu, men det kommer nok snart. Det plejer det. Men så kan jeg da i det mindste få ringet til gynokologen og få flyttet min tid, så vi kan komme videre. Har på fornemmelsen jeg skal holdes meget øje med denne gang, siden han vil se mig allerede på 10. dagen.

Men endnu engang tillykke til jer andre. Glæder mig rigtig meget til det bliver min tur.

Ævvvvv.... :prik

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet igen - og den var desværre negativ igen...

Jeg har stadig ikke set en dråbe blod, og menssmerterne er så småt aftagende, så der er intet der tyder på at mens er på vej lige nu. Jeg er tosseforvirret må jeg indrømme!

Det er nu 20 dage siden jeg tog æl sprøjten, og dermed ca. 18 dage siden ægløsning. Hmmm...

Ingen tvivl om at jeg vil følges endnu nærmere næste gang for at finde ud af hvorfor min krop opfører sig så underlig. Men inderst inde hepper jeg jo ligeså stille alligevel - og er meget glad for at i hepper på mig også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet igen - og den var desværre negativ igen...

Jeg har stadig ikke set en dråbe blod, og menssmerterne er så småt aftagende, så der er intet der tyder på at mens er på vej lige nu. Jeg er tosseforvirret må jeg indrømme!

Det er nu 20 dage siden jeg tog æl sprøjten, og dermed ca. 18 dage siden ægløsning. Hmmm...

Ingen tvivl om at jeg vil følges endnu nærmere næste gang for at finde ud af hvorfor min krop opfører sig så underlig. Men inderst inde hepper jeg jo ligeså stille alligevel - og er meget glad for at i hepper på mig også.

Det er altså noget mystisk noget.

Jeg troede jeg var begyndt at få mens, men nej nej, sådan skal det ikke være. Tilgengæld har jeg fået kvalme og i formiddags da jeg var til træning overvejede flere gange om jeg måtte hoppe af cyklen og løbe ud på toilettet, men jeg nåede da både hjem og i bad inden :puke . Så hvis mens ikke er kommet ordentlig igang i morgen, må jeg vist se om jeg kan finde en butik med en test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh wow, kvalme er da et ret godt tegn, er det ikke? Hvornår har du sidst testet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh wow, kvalme er da et ret godt tegn, er det ikke? Hvornår har du sidst testet?

Jeg har sidst testet i onsdags. Jeg tør ikke tro på noget. Har det som om mens kan komme og vise sit grimme ansigt hvornår det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sidst testet i onsdags. Jeg tør ikke tro på noget. Har det som om mens kan komme og vise sit grimme ansigt hvornår det skal være.

Det forstår jeg godt, sådan har jeg det også selv. Men onsdag er allerede lang tid siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt, sådan har jeg det også selv. Men onsdag er allerede lang tid siden...

Det tænkte jeg også! Jeg synes du skal finde en test ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet igen - og den var desværre negativ igen...

Jeg har stadig ikke set en dråbe blod, og menssmerterne er så småt aftagende, så der er intet der tyder på at mens er på vej lige nu. Jeg er tosseforvirret må jeg indrømme!

Det er nu 20 dage siden jeg tog æl sprøjten, og dermed ca. 18 dage siden ægløsning. Hmmm...

Ingen tvivl om at jeg vil følges endnu nærmere næste gang for at finde ud af hvorfor min krop opfører sig så underlig. Men inderst inde hepper jeg jo ligeså stille alligevel - og er meget glad for at i hepper på mig også.

Det lyder altså MEGET mærkeligt! Jeg ville helt sikkert kontakte dit behandlingssted på tirsdag og høre hvad de siger :blink

Og ja, jeg hepper stadig! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det helt slut for mit vedkommende. Har fået mens på fulde tryk :boo Havde ellers lige fået købt en test, så kan jeg kun krydse fingre for, jeg får lov til at bruge den om ca. 5 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det helt slut for mit vedkommende. Har fået mens på fulde tryk :boo Havde ellers lige fået købt en test, så kan jeg kun krydse fingre for, jeg får lov til at bruge den om ca. 5 uger.

:kram :kiss :kram2

Det lyder lidt som om du måske har haft en bio... Jeg hepper for dig om 5 uger! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det lykekdes heller ikke her... fik min mens igår... men endnu engang tillykke til dem som venter sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det lykekdes heller ikke her... fik min mens igår... men endnu engang tillykke til dem som venter sig...

Æv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det helt slut for mit vedkommende. Har fået mens på fulde tryk :boo Havde ellers lige fået købt en test, så kan jeg kun krydse fingre for, jeg får lov til at bruge den om ca. 5 uger.

ÆV :kram2 :kram2

Held og lykke næste gang :glad

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det lykekdes heller ikke her... fik min mens igår... men endnu engang tillykke til dem som venter sig...

ÆV :kiss :kiss

:goodluck næste gang

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆV :kiss :kiss

:goodluck næste gang

:kram

tak... vi prøver bare igen den her mdr... Det er bare træls når kæresten arbejder nat hver uge.. men det behøver da heldigvis ikke forgå om natten altid... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER