kruse

Hvor mange par sandaler/åbne sko?

7 indlæg i dette emne

Mine piger har pt. 1 par sandaler og 1. par klipklappere hver. Men er det ellers nødvendig med flere åbne sko? Sidste år havde de 2 par sandaler hver (+ klipklappere og ballarinaer), men følte lidt, at det ene par sandaler ikke blev brugt så meget. Men vil jeg fortryde, hvis de ikke får det igen i år?

Hvad gør I andre?

Og vis gerne fede "must have" sandaler, klipklappere, balarinaer eller crocs. Der er altid plads i skoskabet til flere :whistling

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til Børnenes dag i skoringen i sidste weekend og købte et par kondisko og et par sandaler :) Ud over det har Mille også et par Converselignende sko og et par "billige" sandaler fra H%M, hun har på herhjemme når hun er i haven...

Det håber jeg er nok - altså 4 par sko til sommeren..

Hun har ud over det også nogle klipklappere fra Jackpot, men hun går ikke rigtig godt i dem og hun kan ikke lide det bånd der sidder mellem storetå og den ved siden af ( jeg ikke lige ved hvad hedder ) :blush :blush Jeg skal have købt et par rigtige klipklappere til hende, da vores sommerferie i år kommer til, at foregå i Lalandia :loveshower Men det er nu også mest tænkt som hyggesko, det er ikke nogle hun som sådan skal bruge, andet end når hun har været i bad eller måske i hendes badebassin i haven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har kun et par sandaler, så får hun et par sko af Farmor, og ja det er det....

Camp%2080257%20001%203-p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine tre børn har et par sandaler hver (eller får det til sommer). Derudover har Linus og Xander et par clogs, et par gummistøvler og et par kondisko.

De to store har en del flere da deres mor vist har et eller andet med sko ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine har/får hver sko, sandaler, gummistøvler og crossko. Synes egentlig ikke der er behov for mere :) Det har der ihvertfald ikke været de forrige somre. Men hvis de kommer til at mangle køber jeg det henover sommeren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) I bekræfter mine tanker om, at det ikke burde være nødvendigt med 2 par sandaler.

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine har/får hver sko, sandaler, gummistøvler og crossko. Synes egentlig ikke der er behov for mere :) Det har der ihvertfald ikke været de forrige somre. Men hvis de kommer til at mangle køber jeg det henover sommeren ;)

Det samme får mine børn :) Jeg synes ikke de har brug for mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER