Tumlepigen

Drømmepose vs. Voksi

12 indlæg i dette emne

Føtex har i denne uge Drømmeposen på tilbud. Vi har overvejet om vi skulle ønske os en Voksi til fx barnedåben, som vil blive i efteråret, men måske vil det være en idé at købe Drømmeposen nu?

Hvad er jeres erfaringer med henholdsvis Drømmepose eller Voksi? Kan man få det samme tilbehør, fx bæreplade til Drømmeposen som til Voksi'en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte en da jeg var gravid sidst fra Coop, den hedder Colibri :) Der er bæreplade som en voksi også har..

Vi har været super, super glade for den og den var bare så genial i dagplejen også..

Om vinteren havde Mille kun en fleecedragt, hue og vanter på når hun var ude og sove og hun var fin varm alligevel..

Jeg har vasket den og den er nu klar til efteråret igen og jeg glæder mig rigtig meget til, at bruge den..

Men om en voksi er bedre ved jeg desværre ikke, men jeg tror en af forskellene er, at voksien har både en sommer og en vinterdyne..

Vores "pose" kostede 1000 kroner, men købte den på tilbud til 500 kroner og den var virkelig hver en krone værd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde 2 "kopier" af voksien vi havde fået forærende til Martin begge med dundyner og han kunne altså ikke komme af med varmen i de poser :( Han var simpelthen våd når vi tog ham op.

Til lillesøster har vi voksien og hun kan sagtens komme af med varmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en drømmepose til Tilde og vi har været RIGTIG glade for den ;) Den har ikke været til at undvære om vinteren :) Og der medfølger en bæreplade og så er der to dyner i, så der kan tages en ud når det bliver varmt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige med på en kigger.

Vil nemlig også gerne købe drømmeposen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg kører i Føtex i morgen og køber en!!! (håber bare ikke de er udsolgt... tilbuddet startede jo i dag <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg troede først det startede i morgen. Jeg drøner også i Føtex så tidligt som muligt i morgen så 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to voksier, og har ikke prøvet andre, så kan ikke sige noget godt eller dårligt om dem. Voksien er jeg rigtig glad for og har ikke spor imod at gi det den koster, da jeg synes det er alle pengene vær.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som med så meget andet, er det vist ret forskelligt :)

Tak for input!

Overvejer at kigge forbi Føtex på hjemvejen, så har vi sådan en Drømmepose - uden at sætte forventningerne op, hvis nu de allerede er udsolgt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke den lige bliver udsolgt, for de har den jævntligt på tilbud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en i dag og der var masser tilbage i den Føtex 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en sleebee i Bilka for 500 kr - den kommer incl bæreplade og sommer/vinterdyne, så ifht prisen på en voksi, synes jeg det er et godt køb.

At Sebastian så aldrig rigtig har villet ligge i den - tror ikke han bryder sig om at være wrappet på den måde ;) er jo så en anden sag. Det havde nok ikke været anderledes med voksien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER