Stbaby

Ikke gennemtænkt aprilsnar

8 indlæg i dette emne

Jeg hader 1. april for jeg falder altid i med begge ben.

Her til morgen er manden og Linus ved at tage overtøj på, og så skulle han advares om at det er 1. april så jeg pegede på ham og sagde 'du er dum!' og 5 sekunder efter 'aprilsnar - du er jo sød :)'.

Linus gloede åndsvagt på mig og ind til de kom ud af døren blev han ved med at pege på mig, Frida og far og storgrinede råbe DU ER DUM, DU ER DUM!

Ups!! Ikke den mest gennemtænkte aprilsnar, og hvordan forklarer man en 3 årig om aprilsnar på 2 minutter på vej ud af døren?

Håber han har glemt de når han kommer i BH så han ikke render rundt og siger at alle de andre er dumme dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit :lolhit Undskyld, men du fik mig til at grine

Men nu ved jeg da, at jeg IKKE skal gøre det samme herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha!!! Hvor komisk!!! Ellers godt forsøgt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg startede på praktik i en børnehave i dag, der ville jeg også fortælle dem og aprilsnar. det gik slet ikke. Og jeg var lidt ond da jeg sage "se julemanden er ude i haven!!!" hvor skuffet sådan en flok unger kunne se ud, da jeg så sage aprilsnar. Men en gang gemmeleg kunne da lige rede den. :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi :lolhit :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortalte min mor idag, at jeg HEFTIGT havde overvejede at lave aprilsnar med hende, og bilde hende ind, at jeg var gravid. :lol

Det kunne hun OVERHOVEDET ikke se det sjove i, hun synes det ville være ONDT, fordi hun så ville være blevet skuffet over at det ikke var rigtigt... Heldigt nok, at jeg ikke lavede joken, og dejligt lige at høre, at det var "skuffelse" der ville være reaktionen (altså skuffelse over IKKE at skulle være mormor alligevel) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man skal virkelig passe på, hvad man siger til de små, for de vender det lynhurtigt mod en :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER