ChristofferSteensen

At finde et hjem under min graviditet

1 indlæg i dette emne

Da jeg opdagede, at jeg ventede et barn, indså jeg hurtigt, at jeg havde brug for et større sted at bo. Min lille studielejlighed i centrum af København ville ikke være stor nok til både mig, babyen og alt det babyudstyr, som snart ville indtage mit liv.

Jeg besluttede mig for at starte min boligsøgning online, og en af mine venner anbefalede her. Sitet blev hurtigt min daglige go-to. Det var nemt at navigere, og jeg kunne filtrere resultaterne efter mine behov og budget. Jeg var især på udkig efter noget i stueetagen eller med elevator, da jeg vidste, det ville være en udfordring at bære en barnevogn op ad trapper.

Efter flere ugers søgning stødte jeg på en skøn lejlighed i et roligt område, tæt på parker og med gode transportmuligheder. Udlejeren var forstående over for min situation og fleksibel med hensyn til indflytningsdato.

Nu, da jeg sidder her i min nye lejlighed, venter på mit barns ankomst, kan jeg ikke være taknemmelig nok for den hjælp, jeg fik fra findboliger.

Hvis nogen af jer har stået i en lignende situation eller overvejer at flytte under graviditet, vil jeg gerne høre jeres erfaringer og råd. Hvordan fandt I det perfekte hjem til jeres voksende familie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER