Caramia

Vandrejournal

9 indlæg i dette emne

Onsdag den 13. april skal jeg have lavet vandrejournal hos min læge og jeg glæder mig helt vildt. :loveshower

Det er ligesom om at det hele bliver mere virkeligt når man har terminsdato osv. stående "sort på hvidt" :D :D :D

Inden da skal vi også finde ud af hvilket sygehus vi gerne vil tilknyttes. Umiddelbart tror jeg at det bliver Hvidovre igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh ja det er så skønt når man er i systemet.

jeg er også spændt på hvad sygehus det bliver hvis det er. For er tilknyttet Sønderborg sygehus, men da jeg var gravid sidste år med tvillingerne, fortalte de derude at de fleste afdelinger skulle flyttes til Åbenrå her i 2011. Det er bare kedelig langt væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja det er så skønt når man er i systemet.

jeg er også spændt på hvad sygehus det bliver hvis det er. For er tilknyttet Sønderborg sygehus, men da jeg var gravid sidste år med tvillingerne, fortalte de derude at de fleste afdelinger skulle flyttes til Åbenrå her i 2011. Det er bare kedelig langt væk.

Orv ja... Det bliver da spændende hvor du så ender med at skulle føde denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdag den 13. april skal jeg have lavet vandrejournal hos min læge og jeg glæder mig helt vildt. :loveshower

Det er ligesom om at det hele bliver mere virkeligt når man har terminsdato osv. stående "sort på hvidt" :D :D :D

Inden da skal vi også finde ud af hvilket sygehus vi gerne vil tilknyttes. Umiddelbart tror jeg at det bliver Hvidovre igen.

Dejligt, jeg skal have en meget tidlig scanning den 11. april - hold nu op, som jeg håber at se liv der. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fantastisk oplevelse at se hjerteblink ved en tidlig scanning - glæd dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fantastisk oplevelse at se hjerteblink ved en tidlig scanning - glæd dig! :)

Jeg lige dele glæder og frygter det. Jeg har jo prøvet før, at der ikke var noget blink (men altså også, at der var). Men jeg er bare så bekymret for, at der ikke skal være noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det idag at jeg skal have lavet vandrejournal :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vandrejournalen i hus! :loveshower

Mit lægebesøg gik helt vildt godt!

Jeg lagde ud med at tage en bragende positiv graviditetstest.

Derefter fik jeg taget blodtryk, blod- og urinprøve og der blev udfyldt vandrejournal :)

Da mit BMI ligger over 30 vil jeg blive tilbudt ekstra glukosebelastning, en ekstra scanning senere i graviditeten + et diætist forløb.

Jeg fik også booket tid til nakkefoldsscanning igår :wub

27. maj blev det... liiiidt sent for der vil jeg være 13+3, men det var den dag der passede os bedst, for min kæreste har fri og han vil jo gerne med. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at det gik godt ved lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER