Mama

Det første spark :)

5 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Idag da min mand lagde hånden på min mave sparkede den lille for første gang. Det er så hyggeligt og dejligt at vi begge to har mærket det første spark sammen :loveshower Så er det hvertfald ingen af os der kan føle sig snydt.

Nu glæder jeg mig bare til at livstegnene bliver mere og mere tydelige hver dag :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mærkede også de første puf i løbet af den her uge og i fredags nåede manden også at mærke det :) Katten fik det også at mærke en af de første gang....den kiggede meget underligt på min mave bagefter :lol det er sjovt at mærke og rigtig dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bobler gik også over til puf her i løbet af ugen.

Det er så hyggeligt :)

Min kæreste har desværre ikke nået at mærke det endnu. Hver gang han lægger hånden på maven, så stopper puffene. Frække baby :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket rigtige spark i omkring 2 uger nu :loveshower det er så fantastisk... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket spark i 3 uger nu. Den sidste uge eller to har det været dagligt, og det er mange gange i løbet af dagen :)

Det er desværre ikke tydeligt nok endnu, til at andre kan mærke det. Men det kommer nok lige om snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER