mille1981

Samme gener ved forskellige graviditeter?

3 indlæg i dette emne

Det her er mest til jer der har været gravide flere gange...

Har I haft de samme gener ved begge graviditeter? Her tænker jeg som smerter, kvalme, ømme bryster, bækkenløsning mm? Eller var der klar forskel på jeres symptomer/gener alt efter om det var barn 1 eller 2?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ingen graviditetstegn overhovedet ved mindste musen, var gået lang tid over tid før jeg tænkte hmm, det kunne jo være jeg var gravid.... Fik derefter kvalme et par dage og havde det ellers super super godt hele vejen igennem....

MEN nu er jeg så gravid igen og har det meget meget skidt, har kvalme, mega træt og er allerede blevet deltids sygemeldt på grund af begyndende bækkenløsning, så jeg gad godt det hele kunne have været som første gang.... Men heldigvis er det det hele værd...:-) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang - kvalme og opkast de første 3 måneder. mild BL. MEGET væske i kroppen.(pige)

2. gang - lidt kvalme, men ikke rigtig opkast. Begyndende BL uge 14. - PA uge 19. (dreng)

3. gang - ingen kvalme. BL meget tidligt - meget ondt i ryggen, ingen væske i kroppen. (dreng)

Så 3. gang har klart været "nemmest" - bortset fra at jeg nu har 1 uge til termin og har nada tålmodighed tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER