MrsMe

Åbning af ballet

17 indlæg i dette emne

Nu har jeg simpelthen fået lavet vandrejournal idag, så nu åbner jeg ballet!

 

Jeg er idag 6+0 med en termin den 16. Januar. Det er min 4 graviditet som forhåbentligt bliver til vores første barn. Jeg har for 14 dage siden (samme tid som jeg opdagede at jeg var gravid) fået konstateret meget nedsat stofskifte og det har umiddelbart været grunden til mine spontane aborter.

 

Jeg er startet på medicin og indtil videre ser alting fint ud. Jeg får brug for at sted at komme af med alle mine tanker og nok især nogle at dele de første uger her med - der foregår en masse oppe i mit hoved med netop at bære blevet konstateret kroniker og så lige en graviditet oven i.

 

Men vi krydser fingrer og håber det bedste og så håber jeg der kommer nogle flere til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med graviditeten. Jeg har selv termin samme dag som dig faktisk, og er i dag 6+6. Har tidligere haft en SA og skulle have startet behandling for barnløshed til efteråret, så det kom som et chok da jeg fandt ud af at jeg var gravid. For at være helt sikre på at jeg faktisk er gravid, har min kæreste og jeg været til en tidlig scanning hvor vi så det (meget) lille foster og hørte hjertet banke. Nu håber jeg bare på at alt går som det skal, og glæder mig utroligt meget til jeg er over de 12 uger :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin indtil videre 29. Januar :baby1.  Har ikke været til lægen endnu da det kun er 5+0 henne. Det er vores første barn så vi er virkelig spændte. Okay, nok mere mig. Håber bare de 12 uger går stærkt.

Vi har valgt ikke, at fortælle det til vores forældre endnu. Dog gør vi det d. 16, selvom det er før de 12 uger er gået. Er nok lidt akavet eftersom det er min fødselsdag, og vi har annonceret et fadølsanlæg. Hvis jeg nu lige pludselig ikke drikker.

Dog synes jeg det er lidt svært, da jeg ikke rigtig har andre, som jeg kan dele det med. 

Så nu er vi da 3 i denne gruppe. :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lige et tillykke til os alle sammen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag 8+6 skal have lavet vandrejounal imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende. Er det din første? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er jeres symptomer indtil videre? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2/6/2017 at 3:53 PM, Skofusse said:

Hvad er jeres symptomer indtil videre? 

 

 

Har haft meget kvalme og hovedpine i denne uge.... ;) Men det er vel gode tegn :D

 

Er i blevet indkaldt til NF? Jeg venter utålmodigt:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været til lægen endnu og få en vandrejournal er i dag 7+4. Så NF må lige vente lidt.

Mine symptomer er kvalme on/off spændte babser og murren i underlivet. 

Jeg har indtil videre haft 2 meget kraftige smerteperioder på 2 x 15 minutter med en uges mellemrum. Jeg har både haft kontakt til lægen og 1813 men de mener begge at det kan være ligamentsmerter eller en cyste som kan genere. Indtil videre skal jeg ikke gøre noget da jeg hverken bløder eller oplever disse smerter dagligt eller at de ikke holder op igen. 

 

Hvad er dine smerter?  

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov så lige det med hovedpine og kvalme. Tænker at det er ret normalt. Heldige dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 16/6/2017 at 8:34 AM, Skofusse said:

Jeg har ikke været til lægen endnu og få en vandrejournal er i dag 7+4. Så NF må lige vente lidt.

Mine symptomer er kvalme on/off spændte babser og murren i underlivet. 

Jeg har indtil videre haft 2 meget kraftige smerteperioder på 2 x 15 minutter med en uges mellemrum. Jeg har både haft kontakt til lægen og 1813 men de mener begge at det kan være ligamentsmerter eller en cyste som kan genere. Indtil videre skal jeg ikke gøre noget da jeg hverken bløder eller oplever disse smerter dagligt eller at de ikke holder op igen. 

 

Hvad er dine smerter?  

 

 

Øv hvor surt. Jeg havde i starten også lidt smerter i underlivet, men ikke nogle kraftige, men det er sikkert meget forskelligt fra person til person. Er sikker på din bebs har det godt inde i mavsen :)

 

Er ca 9 uger henne i dag og har lige set det lille vidunder ligge og baske med armene og benene. Fantastisk :kuller skal til nakkefold i starten af næste måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer. Jeg er gravid  med mit barn nr. 2. Jeg har termin 23 jan. Tillykke til alle jer :) 
jeg venter os utålmodigt på indkaldelse til NF. Jeg har os kvalme og hovedpine. Håber det snart går over for os alle :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 6/17/2017 at 9:56 AM, AM2018 said:

 

Øv hvor surt. Jeg havde i starten også lidt smerter i underlivet, men ikke nogle kraftige, men det er sikkert meget forskelligt fra person til person. Er sikker på din bebs har det godt inde i mavsen :)

 

Er ca 9 uger henne i dag og har lige set det lille vidunder ligge og baske med armene og benene. Fantastisk :kuller skal til nakkefold i starten af næste måned.

Hvor lyder det bare fantastisk. Glæder mig også til at jeg skal scannes på et eller andet tidspunkt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Hoptimisten said:

Hej med jer. Jeg er gravid  med mit barn nr. 2. Jeg har termin 23 jan. Tillykke til alle jer :) 
jeg venter os utålmodigt på indkaldelse til NF. Jeg har os kvalme og hovedpine. Håber det snart går over for os alle :) 

Velkommen til.... og et kæmpe tillykke til dig også :kram2

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen og stort tillykke til os alle sammen! 

Jeg har termin 24 januar og skal have lavet vandre journal torsdag 

nakkefoldsscanningen glæder mig mig også meget til! 

Ved det lyder lidt barskt men hvis nakkefoldsscanningen viser downs barn kan man så få fjernet nu når man allerede er i uge 10 selvom det ville være forfærdelig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at de først og fremmest vil tjekke det via en moderkagebiopsi. Hvis den viser Down og du ikke vil have det så sætter de en medicinsk abort i gang. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå,  de damer. Nu er det sådan at jeg er blevet rykket til 2. februar så jeg må nok heller hoppe i den anden termins gruppe 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER