Posted May 30, 2017 On 9/5/2017 at 10:39 AM, BabyBlue said: Jeg sælger disse fire flotte ventekjoler fra Asos. Str 46, kun brugt meget få gange da jeg var gravid. Den grå har glimmer, svært at fange på billedet Pris 200 kr samlet. Kan den øverste med blå blomster også bruges når man ammer? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2017 Det mener jeg, det er i hvert fald et stykke der kan løftes op. Kan lige kigge på den når jeg kommer hjem. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2017 2 hours ago, BabyBlue said: Det mener jeg, det er i hvert fald et stykke der kan løftes op. Kan lige kigge på den når jeg kommer hjem. Tak hvis den kan er jeg interesseret i at købe Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2017 10 minutes ago, SBL said: Tak hvis den kan er jeg interesseret i at købe Desværre, det er kun til at skjule det stykke der udvider sig. Ikke ammevenlig Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2017 Øv så springer jeg fra - er ikke gravid så længe endnu Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2019 Hej Er kjolerne stadigvæk til salg? Share this post Link to post Share on other sites