Oprettet March 18, 2017 Hej jeg har lige konstateret at jeg er gravid Men syntes det er ubehageligt at ha følelsen af at jeg bløder altså at det løber ligesom når man har mens men heldigvis er der ikke noget men er den fornemmelse normal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2017 Det er normalt at have en del udflåd (altså uden blod men bare "slim") i perioder. Jeg havde det rigtig meget med min søn Hvis du skulle bløde er det faktisk heller ikke unormalt og ikke nødvendigvis farligt, men selvfølgelig skræmmende og MÅSKE tegn på noget skidt. Håber det bliver ved udflåden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2017 9 hours ago, Barbamama said: Det er normalt at have en del udflåd (altså uden blod men bare "slim") i perioder. Jeg havde det rigtig meget med min søn Hvis du skulle bløde er det faktisk heller ikke unormalt og ikke nødvendigvis farligt, men selvfølgelig skræmmende og MÅSKE tegn på noget skidt. Håber det bliver ved udflåden Hej tak for svar men mit spørgsmål gik ud på at det føles som om der kommer noget men der er hverken udflåd eller blod det føles som om det "løber" men intet at se, Er det normalt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2017 2 hours ago, Tullemor1282 said: Hej tak for svar men mit spørgsmål gik ud på at det føles som om der kommer noget men der er hverken udflåd eller blod det føles som om det "løber" men intet at se, Er det normalt Arh så læste jeg forkert Ved ikke om det er normalt, men hvis der ikke kommer noget ud, tænker jeg ikke, det er farligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2017 Det er måske pga økt blodtilførsel til livmoderen? det kan godt føles på den måde.. Det kan også opleves som et tryk eller som varme.. Som om man skal tisse hele tiden, eller som om man er våd (som i ready for ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites