Mom2Be

Basson Nordic Lux erfaringer? (Vs emmaljungas nxt90)

3 indlæg i dette emne

Hej piger,

 

jeg har kigget meget påbatnevogne efterhånden ;) Vi har en sød familie, som gerne vil give os en barnevogn da vibkun har en indkomst og sidder stramt i det. Skønt med sød familie!! 

MEN vi havde egentligt besluttet os for den nye model fra emmaljunga, elsker drejehjul og designet, men synes det er ærgerligt at kalechen ikke kan låses ogbden ligger jo i den ret dyre endnu..

 

igår var vi i ønskebørn hvor vi faldt over Nordic Lux. Designmæssigt minder den meget om nxt'en :) men kalechen kan låses. Så kan jeg rigtigt godt lige at over laget sættes fast med trykknapper, hvor nxt'en har velcro, hvilket jeg tænker ikke vil virke med tiden. Skønt at vide at Nordic'en er fri for kemikalier (når nu det er en billgere vogn). Så umiddelbart er der meget der taler for basson. En vigtig ting for mig er punkterfri hjul og damen i butikken informerede om at det sagtens kunne bestilles :glad jubiii!!!

 

så meget taler nu for Nordic. Jeg vil meget gerne høre jeres erfarringer med barnevognen? Hvordan kører den? Er den nem at slå sammen? Fylder den meget når den er slået sammen? Hvad er jeres generelle oplevelser med vognen?

 

på forhånd tak piger!!:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om du har købt en barnevogn.. men jeg har nordic lux og er vildt glad for den. 

 

Den kører super godt og er nem at håndtere.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 27/3/2017 at 3:44 AM, Mor_til_J&C said:

Nu ved jeg ikke om du har købt en barnevogn.. men jeg har nordic lux og er vildt glad for den. 

 

Den kører super godt og er nem at håndtere.. :)

Har endnu ikke købt vogn endnu så tak for dit svar! Jeg tror dog vi hælder mod emmaljunga. Jeg har også skrevet på minmave og langt de fleste havde desværre dårlige erfareinger med basson :( der var en der var glad for sin, men kendte to hvor vognen var gået i stykker i løbet ad det første år. Vi satser på at skulle bruge den til to børn og så lyder det til at den "sikreste" vej er at købe en dyrere vogn da vi ellers risikerer at måtte købe en til vogn - hvilket så blir endnu dyrere end emmaljungaen:ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER