Mrs-Rina

Brokketråden vol. 5

110 indlæg i dette emne

1 hour ago, Sparklinrock said:

Skoldkopper = ingen søvn!! :( Er så træt at jeg er ved at tude :( 

Her hjalp det rigtigt meget at give histamin til natten. God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Meyer said:

Her hjalp det rigtigt meget at give histamin til natten. God bedring :kram

Tak :kiss Må jeg spørge om, hvordan og hvorledes? Var I i kontakt med lægen inden? Vores dreng er 'kun' 18 mdr, og jeg synes at de fleste slags medicin kun er fra 2 år og op.... :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Sparklinrock said:

Tak :kiss Må jeg spørge om, hvordan og hvorledes? Var I i kontakt med lægen inden? Vores dreng er 'kun' 18 mdr, og jeg synes at de fleste slags medicin kun er fra 2 år og op.... :chin: 

Ja det var vi - hun lavede en recept på piller, creme og smertestillende creme til blee området selv om det hele var håndkøbsmedicin det var så godt, for så var vi sikker på at det passede til aldre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Meyer said:

Ja det var vi - hun lavede en recept på piller, creme og smertestillende creme til blee området selv om det hele var håndkøbsmedicin det var så godt, for så var vi sikker på at det passede til aldre.

Ok, fedt. Tak! :kram2 Må lige ringe til lægen i morgen (hvis ikke der er markant bedring over natten). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i halsen IGEN... sluttede også kun lige penicillin kur i sidste uge, den tredje siden september...

 

Må vel ringe til lægen IGEN og få det tjekket - nu snakker de om at fjerne mandler - efter hvad jeg kan læse mig frem til beskriver de fleste det som 14 dage i helved...

 

Træt af halsbetændelse og sygdom generelt... kom så immunforsvar - vi skal op på dupperne igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopper stort set overstået, og nu har lillebassen feber - argh, det passer jo slet ikke med noget, og så er det nok en ny infektion :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt med træt på og syg dreng som er ved at være ovenpå er ikke en god kombi... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle dem som kæmper med sygdom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mulige skoldkopper på mindstemusen :prik ældsten blev ringet hjem mandag fra skole og yngsten fik vi at vide med skoldkopper tirsdag - jeg synes dog ikke de udvikler sig som de skulle, men vores læge siger det lyder som skoldkopper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betterøv har knopper i vildskab men er i hopla :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig træt af den dårlig samvittighed jeg har fået mig, fordi min søn er syg med mellemørebetændelse.

Det skal så også lige siges, at jeg er nyopstartet dagplejer og jeg har ham i dagpleje. Lige nu har jeg kun 1 barn, udover ham. Jeg synes det er synd, at barnet skal i gæstedagpleje og jeg føler en dårlig samvittighed overfor barnet og forældrene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Sanne28 said:

Jeg er rigtig træt af den dårlig samvittighed jeg har fået mig, fordi min søn er syg med mellemørebetændelse.

Det skal så også lige siges, at jeg er nyopstartet dagplejer og jeg har ham i dagpleje. Lige nu har jeg kun 1 barn, udover ham. Jeg synes det er synd, at barnet skal i gæstedagpleje og jeg føler en dårlig samvittighed overfor barnet og forældrene

 

:kram Sygdom kan ramme alle, også dagplejere og deres børn. Ingen jubler over gæstedagpleje men det er nu engang risikoen når man vælger dp og ikke vuggestue. Det skal du ikke have dårlig samvittighed over! Og god bedring til sønnike :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

:kram Sygdom kan ramme alle, også dagplejere og deres børn. Ingen jubler over gæstedagpleje men det er nu engang risikoen når man vælger dp og ikke vuggestue. Det skal du ikke have dårlig samvittighed over! Og god bedring til sønnike :)

Mange tak :)

Tænker bare nogle gange for meget over tingene, men var da kommet til fornuft i morges og havde ikke den samme dårlige samvittighed. Men det er rigtigt, at det er risikoen ved at vælge dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 05/08/2017 at 10:16 PM, Sanne28 said:

Jeg er rigtig træt af den dårlig samvittighed jeg har fået mig, fordi min søn er syg med mellemørebetændelse.

Det skal så også lige siges, at jeg er nyopstartet dagplejer og jeg har ham i dagpleje. Lige nu har jeg kun 1 barn, udover ham. Jeg synes det er synd, at barnet skal i gæstedagpleje og jeg føler en dårlig samvittighed overfor barnet og forældrene

Man kan jo ikke gøre for at ens barn bliver syg, og gæstepleje er en del af pakken når man vælger DP og det ved forældrene jo godt. Håber din dreng er ved at være oven på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Meyer said:

Man kan jo ikke gøre for at ens barn bliver syg, og gæstepleje er en del af pakken når man vælger DP og det ved forældrene jo godt. Håber din dreng er ved at være oven på.

Det er også det jeg har gået og sagt til mig selv, men det var også mere, fordi jeg ved at forældrene er lidt mere presset i denne måned, men barnet kom ned til en gæstedagplejer, som bor få huse fra mig og hun havde hun et barn mere. Så det var rart at vide.

Han er heldigvis ovenpå igen og vi havde lige en ekstra dag, til lige helt at komme ovenpå igen,  da mit dagplejbarn havde en fridag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er mig, som synes noget forkert;)

Nu havde min søn fødselsdag i går og der kom lykønskninger fra 4 personer og vi har ellers en ret så stor familie.

Han holdte fødselsdag i lørdags, så tænker også det nok er derfor, at folk ikke har ønsket tillykke, men jeg synes nu, at man godt lige kunne sende en besked. Det er nok fordi, at jeg ikke har fået en fra hans morfar og farmor og farfar, som jeg synes SKAL give deres barnebarn en besked eller et opkald og sige tillykke.

Ved ikke om det er mig, som er gal på den:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også blive meget overrasket hvis mormor og farmor ikke sendte en hilsen eller ringede til Leo når han har sin rigtige fødselsdag uanset om de har været til fødselsdag nogle dage før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 9/8/2017 at 6:58 AM, Sanne28 said:

Ved ikke om det er mig, som synes noget forkert;)

Nu havde min søn fødselsdag i går og der kom lykønskninger fra 4 personer og vi har ellers en ret så stor familie.

Han holdte fødselsdag i lørdags, så tænker også det nok er derfor, at folk ikke har ønsket tillykke, men jeg synes nu, at man godt lige kunne sende en besked. Det er nok fordi, at jeg ikke har fået en fra hans morfar og farmor og farfar, som jeg synes SKAL give deres barnebarn en besked eller et opkald og sige tillykke.

Ved ikke om det er mig, som er gal på den:blink

 

Mnjaeh. Det havde da helt klart været klædeligt, hvis der var kommet en lykønskning, men jeg tror ikke, jeg synes, man kan "forvente" det, og jeg kan godt forstå, hvis man kan komme til at tænke "Vi har jo sagt tillykke" :chin: Omvendt er det vel ikke så svært lige at sende en sms, skulle man synes. ;) Men jeg ville nok ikke tænke en masse over det :)

 

 

- Til gengæld er jeg selv lidt fornærmet over, at vi meldte dato for vores børns samlede fødselsdagsfest ud i MAJ og alligevel er der 6 personer (2 hustande) der tilsyneladende ikke kommer, og de har ikke engang meldt afbud, vi har bare hørt fra anden side, at den ene hustand tager ud og rejser netop den dag, og den anden hustand, tjaeh... Der er vi nok bare lidt vant til, at man ikke kan regne med deltagelse til fødselsdage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ikke tænkt så meget over det siden, men tror bare mere det, at man som bedsteforældre, godt kunne ringe og sige tillykke. Det er nok bare mere mig, som tænker over det. Har heller ikke sagt det til nogen, for det er ikke noget min søn selv,  har givet udtryk for, at de ikke har sagt tillykke. Og det er vel det vigtigste, at han ikke siger noget til det;)

 

Det er altså heller ikke i orden, at man ikke giver en melding tilbage. Det kan jo heller ikke være så svært, at smide den sms afsted.

Lidt utroligt, at man lige skal rejse den dag, hvor der holdes fødselsdag. Ville jo ellers mene, at folk kunne rejse i skolernes sommerferie, hvis man selvfølgelig, har børn i skole<_< Plus at I er ude i virkelig god tid.

Håber ungerne får en rigtig god dag, trods manglende gæster:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/8/2017 at 10:41 PM, Sanne28 said:

Har heller ikke tænkt så meget over det siden, men tror bare mere det, at man som bedsteforældre, godt kunne ringe og sige tillykke. Det er nok bare mere mig, som tænker over det. Har heller ikke sagt det til nogen, for det er ikke noget min søn selv,  har givet udtryk for, at de ikke har sagt tillykke. Og det er vel det vigtigste, at han ikke siger noget til det;)

 

Det er altså heller ikke i orden, at man ikke giver en melding tilbage. Det kan jo heller ikke være så svært, at smide den sms afsted.

Lidt utroligt, at man lige skal rejse den dag, hvor der holdes fødselsdag. Ville jo ellers mene, at folk kunne rejse i skolernes sommerferie, hvis man selvfølgelig, har børn i skole<_< Plus at I er ude i virkelig god tid.

Håber ungerne får en rigtig god dag, trods manglende gæster:)

 

Ja, det vigtigste er, at børnene er glade :)

 

Der kom afbud (og grund til det sene afbud) i fredags fra den ene hustand, og dem der skulle på ferie (og de har ikke børn i skole) kom forbi med gave, kram og tillykke igår istedet, så de er "tilgivet" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

Ja, det vigtigste er, at børnene er glade :)

 

Der kom afbud (og grund til det sene afbud) i fredags fra den ene hustand, og dem der skulle på ferie (og de har ikke børn i skole) kom forbi med gave, kram og tillykke igår istedet, så de er "tilgivet" :)

 

Det synes jeg er fint, at man trods ferie, finder tid til at komme forbi og ønske tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Sanne28 said:

 

Det synes jeg er fint, at man trods ferie, finder tid til at komme forbi og ønske tillykke :)

 

Ja det blev både ungerne og jeg også glade for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fremragende tråd med en stor terapeutisk effekt, og hvor er der dog også meget at brokke sig over, dels i ens egen lille osteklokke, men også i det større perspektiv, for hvor stor verdenen dog for fald. Jeg vil godt brokke mig, at BT i en artikel kalder det en katastrofe, at en pige har mistet sine briller til en Volbeat-koncert, og i en artikel kalder det for en ærgerlig oplevelse, at en kvinde blev gruppevoldtaget foran sin kæreste på en ferie... Hvordan kan man tænke så lidt?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At efter stor savn til BK  kommer tilbage og opdager at der faktisk ikke er særlig meget liv herinde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28/7/2018 at 7:53 AM, NSEllekilde said:

At efter stor savn til BK  kommer tilbage og opdager at der faktisk ikke er særlig meget liv herinde :(

 

Nej, det er bestemt ikke hvad det var en gang :icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER