Posted January 20, 2017 Hvis nu baby i maven er endnu en dreng, så skal vi jo ha fundet et ordentligt navn til den bette (okay ja der er jo noget tid endnu) Men i er altid så skide gode til at komme med forslag, så her er kriterierne : Må ikke starte med E, M og B Helst ikke for langt, tænker Maks 8 bogstaver Skal passe sammen med Nielsen Og så må det ikke være et navn som vi har i venneflokken (det bliver den svære del :lol) Vi er ikke til de "gamle/klassiske" navne (Lasse, Karl, Peter, Ulrik.....) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 Adrian Caspian Daniel Fabian Gustav Herman Kalle Lucian Oliver Patrick Robert <3 Silas Tobias Uffe Villum Winston Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 1 minute ago, tsecret said: Adrian Caspian Daniel Fabian Gustav Herman Kalle Lucian Oliver Patrick Robert <3 Silas Tobias Uffe Villum Winston Oliver kunne nok godt komme på listen Resten er ikke lige nogen der er i min smag tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 Lauge Laurits Oskar Christian Cornelius Nicklas Valdemar William Rasmus Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 27 minutes ago, AnneDam said: Lauge Laurits Oskar Christian Cornelius Nicklas Valdemar William Rasmus Oskar hedder en x venindes søn, Christian og Nicklas (og afarter deraf) har vi i venneflokken Cornelius er for langt og min kusines datter hedder Cornelia Resten er ikke lige mig Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 Tillykke Mannie. Jeg tænker på de samme navne som jeg lige har skrevet i mom2bes tråd:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2017 Theis Loui Viktor Simon Pelle Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2017 18 hours ago, Fister said: Tillykke Mannie. Jeg tænker på de samme navne som jeg lige har skrevet i mom2bes tråd:) Tak har kigget 2 hours ago, Lotte1987 said: Theis Loui Viktor Simon Pelle Loui er måske knap så smart med Nielsen som efternavn Viktor kan måske gå, skal lige tygge på den De andre har associationer med venner / xer o.lign Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2017 Milas Silas Oliver Nick Mike Jens Jeppe Janus Jonas Lasse Mikkel Mathias Dennis Daniel Frederik Nohr Niels Jacob Karl Uha sys der er mange drengenavne hehe Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2017 4 hours ago, Mannie said: Tak har kigget Loui er måske knap så smart med Nielsen som efternavn Viktor kan måske gå, skal lige tygge på den De andre har associationer med venner / xer o.lign den havde jeg ikke lige tænkt på Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Du får luge min gamle liste uden B, M og E navnene: Aksel Storm Carl Villum Valdemar August johannes Villads Vitus Albert Theo Theodor Julius Hugo Viggo Sigurd Ludvig Silas Walter Anton Alfred viktor Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 12 hours ago, FruH said: Du får luge min gamle liste uden B, M og E navnene: Aksel Storm Carl Villum Valdemar August johannes Villads Vitus Albert Theo Theodor Julius Hugo Viggo Sigurd Ludvig Silas Walter Anton Alfred viktor Du rammer rigtig mange af de navne vi allerede har på listen, så tak for listen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 On 21/1/2017 at 5:08 PM, girly1988 said: Milas Silas Oliver Nick Mike Jens Jeppe Janus Jonas Lasse Mikkel Mathias Dennis Daniel Frederik Nohr Niels Jacob Karl Uha sys der er mange drengenavne hehe Silas, Oliver og nohr er de eneste jeg kan li synes det er svært for jeg er virkelig kræsen på navne Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 I går sad jeg og læste en fødselsberretning og faldt over navnet Anakin. Og manden kan også godt li det. Så måske vi har fundet navnet. Men intet er sikkert endnu Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 Det passer da også ret godt til Eliaz, synes jeg Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 31 minutes ago, Barbamama said: Det passer da også ret godt til Eliaz, synes jeg Ja gør vi også Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2017 On 7/2/2017 at 8:26 AM, Mannie said: I går sad jeg og læste en fødselsberretning og faldt over navnet Anakin. Og manden kan også godt li det. Så måske vi har fundet navnet. Men intet er sikkert endnu Synes også det er ret fint til eliaz Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 Hvad med charlie alexander Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2017 12 hours ago, Frk. Borg said: Hvad med charlie alexander Charlie kan jeg godt li men manden kan ikke Alexander har vi børn i venneflokken der hedder Share this post Link to post Share on other sites