Stella Nutella

Ondt i halebenet under graviditet - hvornår forsvinder de efter?!

7 indlæg i dette emne

Jeg har siden sidst i 1.trimester haft smerter i halebenet. Hvilket har gjort at jeg ikke kan sidde ned uden stærke smerter. 

Det er kun blevet værre med tiden. 

Fødte D. 12 januar og de andre bækkensmerter har fortaget sig, bortset fra halebenet ... 

Det gør fortsat voldsomt ondt og kan ikke holde ud at sidde ned. 

 

Nogle der har været i samme situtation som kan give mig en ide om hvor længe det kan fortsætte ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ked af at sige det, men mit haleben driller stadig, selvom det startede 

mens jeg var gravid med min søn, som nu er 4,5 år. :( 

 

Det behøver jo ikke betyde, at det også er sådan for dig, men mit er stadig dumt. Dog ikke sådan at jeg slet ikke kan sidde, "bare" sådan at det gør ondt hvis jeg sidder for længe på noget hårdt.

 

Jeg snakkede med lægen om det, da jeg var gravid med nr 2, men vi blev enige om, at jeg kunne leve med det. Men jeg mener faktisk også han sagde, at det var et område der var rigtig svært st rette op på :(

 

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen idag hvis det er helt uudholdeligt og sige det til 8 ugers hvis det "bare" driller, men uanset hvad, indstille mig på, at der kan gå lang tid. :(

 

Alle mine andre gener forsvandt i øvrigt nærmest sammen med fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit gjorde mega ondt i ca 1 mdr efter fødslen.. Derefter driller det kun en smule, men intet i forhold til dengang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slog mit haleben som barn, og det er aldrig gået over. Specielle sidde stillinger og sammme stilling i for lang tid så det rigtig skidt, og denne graviditet gør det ikke bedre, men ellers er mit tåligt at leve med :) 

 

Jeg vil tage en snak med lægen og høre hvordan de forholder sig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, Kia... said:

Jeg slog mit haleben som barn, og det er aldrig gået over. Specielle sidde stillinger og sammme stilling i for lang tid så det rigtig skidt, og denne graviditet gør det ikke bedre, men ellers er mit tåligt at leve med :) 

 

Jeg vil tage en snak med lægen og høre hvordan de forholder sig :) 

 

:ditto bortset fra at jeg ikke er gravid nu. 

 

Jeg har overvejet at købe en luftpude!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft rigtig ondt i halebenet, og der gik nok ca 1 år før det var væk igen.... jeg mærker til gengæld overhovedet ikke noget til det mere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - lidt lange udsigter... 

 

Da Eleonora stod skævt i bækkenet i 4 timer uden at rykke sig, der pressede det helt enormt meget bagtil og SP mener at det også har påvirket det en del. 

Jeg har en lille badering jeg sidder på herhjemme og håber at det hjælper lidt ekstra i helingen når jeg kan komme igang med træning igen ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER