MLM

Lille Update hos mig

4 indlæg i dette emne

Ja jeg har ikke været så aktiv mht min egen graviditet her på det sidste.

Grunden til det er at jeg har været på ud over Vejle fjordbroen flere gange af bekymringer.

Først har jeg været igennem rutchetur af format, min chef og jeg testede jo positivt med en dags mellemrum og vores termin va derefter.

Men så vil skæbne at hun deværre taber så har jeg skulle arbejdet for hende, snakke og være lidt ekstra for hende.

Og tro mig det har bare ikke været sjovt da jeg flere gange om dagen har tænkt hvornår er det min tur til at tabe osv.

Så ikke nok med det fik min veninde fjernet hendes foster pga en misdannelse i uge 12 ved NF .

Så den skulle også lige kaperes.

Min mor blev så indlagt med en blodprop i hjertet og så skulle vi lie finde nogle ekstra kræfter i den forbindelse

Og dælme ikke om der så udbryder lussingesyge i August's. Bh og det får han jo så en uges ventetid mere for at finde ud af om jeg havde haft det.

Det er grundene, men så en bette opdatering

Min mor og veninder er nu ret ok efter omstændighederne, jeg har haft lussingesyge, så ingen smittet bebs.

Jeg har været til nakkefold Idaw og lille bebs lå flad så en grill kylling og bevægede sig ikke og de havde svært ved at finde hjertet.

Men lidt sukkervand og et par englehopbså var kyllingen vågen og så kunne jeg kende den igen liv og glade dage.

Hun kunne ikke lave min risiko vurdering da mine bp fra lægen var der noget i brien med, men hun sagde at nakkefolden var rigtig fin.

Så det er jo bare en dejlig daw idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op hvor må det have været hårdt at gå alt det igennem, :kram Godt at høre der er faldet ro over tingene så du kan koncentrer dig om din lille bebs :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op!!! det er da en del du har oplevet og været igennem, kan kun forstille mig hvor føelses messig hårdt det må ha været... men super dejligt at høre at "kyllingen" har det godt og det så fint ud... sender dig lige et :kram her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kommer lige rundt om ens følelser s å det basker, men mn ser jo tingene lidet i perspektiv.

Men det er en sej bette kylling som ikke lader sig gå på af at den er blevet grillet fra start.

Men lidt hyggeligt at man kan se maven buler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER