FruGrøn

Er denne ÆL test positiv??

7 indlæg i dette emne

Garvede test-panel :) Er denne ægløsningstest ikke positiv? Umiddelbart ville jeg selv sige jo, men er på CD 18 og har en rimelig stabil cyklus på 28 dage. Er det ikke ret sent den falder i så fald?

 

 

IMG_20170106_193320.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo, den ser positiv ud. Det vil give dig en cyklus på 33 dage, og af erfaring vil jeg sige, at det kan svinge meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, den ser positiv ud :) Jeg kan ikke lige forklare, hvorfor din ÆL falder så "sent" ud fra din sædvanlige cyklus, men min datter blev også lavet på en usædvanlig sen ÆL, så måske betyder det held :D:goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Har testet on/off det sidste halve år.og har aldrig præsteret en så positiv test før, så blev helt i tvivl. Vi satser på at det betyder held. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligner min og ifølge pakken er den positiv.

Din ligger sent. Min ligger tidligt. Sidste cyklus lå den midt i. Det er altså skægt så meget det kan ændre sig :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, MorHanne said:

Den ligner min og ifølge pakken er den positiv.

Din ligger sent. Min ligger tidligt. Sidste cyklus lå den midt i. Det er altså skægt så meget det kan ændre sig :blink

Ja det er underligt. Man kan jo også godt have en cyklus med to ægløsninger, måske det er det der er på spil hos både dig og mig:chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, FruGrøn said:

Ja det er underligt. Man kan jo også godt have en cyklus med to ægløsninger, måske det er det der er på spil hos både dig og mig:chin:

 

Ja det har jeg hørt lidt om. Men dog aldrig selv oplevet det. Men så er der jo bare dobbelt chance. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER