MichellaT

Gravid uge 5+2 blødning omkring mens og brunt udflåd

3 indlæg i dette emne

Hejsa 

jeg er ny herinde , så undskyld på forhånd hvis tråden allerede eksistere. Jeg har vidst bare brug for tanker omkring min situation 

Jeg havde min sidste menstration d. 25/11.16. Og er nu 5+2 henne. Omkring d 24/12 hvor jeg skulle have haft min menstration. Blødte jeg lidt. Jeg havde ikke specielt ondt. Det var mindre end en menstration, men mere end en pletblødning. Det var mindre den 25 og helt væk d 26. 

Jeg skal på tirsdag have taget blodprøve nr to for at se om hcg niveauet er steget. 

I går og i dag er der så brunligt udflåd når jeg tørre mig ved toiletpapir. Men ikke i trusserne. Jeg har ikke ondt. 

Jeg har ømme bryster, ikke meget, men lidt. Der kommer "mælk" ud af særligt mit venstre. Og hver aften får jeg kvalme og lidt mens agtigt følelse. Jeg husker den følelse fra da jeg fik var gravid med min søn og tror det blot er ligamentsmerter. 

Er lidt mere følsom end vanligt, men det hele er små ting. 

Men jeg er bange for om jeg er ved at abortere. Jeg husker ikke at have hverken blødt eller haft brunligt udflåd med min søn dengang. 

Graviditetstest er ikke blevet mindre tydelige. 

Er der nogle der har nogle erfaringer? 

Jeg har så svært ved at være i det her med bare kun at vente tiden an 

Godt nytår 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at se i den tråd der hedder fuck jeg bløder :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bloedde paa noejagtigt den maade med min soen paa samme tidspunkt.

 

Nu mistede jeg saa i anden graviditet, hvor jeg ogsaa havde det samme, mem samtidig en serioes tvivl om "fremtiden" i denne graviditet. Jeg fortsatte med at bloede igen i uge 7 og igen uge 8 og mistede i 9. uge. Vi var heldige at have hinanden i den tid. og der var hjerteblink 2 dage foer, saa det var vores lille L.  

 

Jeg synes ikke det lyder alarmerende. Derudover, saa tror jeg at en graviditet vil skride frem som den skal, hvis det er meningen. Det er ude af dine haender. Proev at traekke vejret dybt ned i babys rede og at finde ro omkring det:kram2 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER