Forunderligt

Ammetop/bh i stor str

12 indlæg i dette emne

Hvad med carriwell i deres xl? Jeg bruger normalt 75 h eller i og kunne godt bruge dem. Mit største problem var at de var for store i omkredsen. Men det vil jo være super for dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle bløde købt fra naturebaby :) de kan købes i ret store størrelser. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Little Miss said:

Hvad med carriwell i deres xl? Jeg bruger normalt 75 h eller i og kunne godt bruge dem. Mit største problem var at de var for store i omkredsen. Men det vil jo være super for dig :-)

Hvis det er den de sælger i babysam kan jeg ikke passe den. Hvis man lægger 20 cm til i omkreds skal skålen jo tilsvarende 4 str op (mega forvirrende men altså hvis du fx kun var større i omkreds, med samme str bryster ville du bruge en 95 D-E)

 

Du er jo et lille nips med gudindeproportioner ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, Stephi-moren said:

Jeg har nogle bløde købt fra naturebaby :) de kan købes i ret store størrelser. 

Kan du evt se hvad model/mærke du kan anbefale? Jeg er lidt lost (mulig preggy-ammehjerne :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg brugte str 80K i Change's ammeBH'er, de er med bøjle, så de løser desværre ikke rigtig dit problem. Jeg havde fuldstændig samme problem med de bløde ammeBH'er, og må indrømme, at jeg endte med at give op, og købe ammetoppe fra H&M i stedet. De holder rimeligt på varerne om natten (man kan dog godt blive lidt svedig imellem :hophop men det vender man sig til). Jeg passede i kroppen en str L bedst, men så var der :hophop over det hele, når jeg havde XL på, så lignede det mest en kjole, men den passede fint på barmen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, roselein said:

Jeg brugte str 80K i Change's ammeBH'er, de er med bøjle, så de løser desværre ikke rigtig dit problem. Jeg havde fuldstændig samme problem med de bløde ammeBH'er, og må indrømme, at jeg endte med at give op, og købe ammetoppe fra H&M i stedet. De holder rimeligt på varerne om natten (man kan dog godt blive lidt svedig imellem :hophop men det vender man sig til). Jeg passede i kroppen en str L bedst, men så var der :hophop over det hele, når jeg havde XL på, så lignede det mest en kjole, men den passede fint på barmen :) 

Jeg kan også godt finde fine bøjlebh'er til store str fra fx Lace, der er flere mærker, ens er at de jo er tossedyre, som det altid er med gode, store bh'er. Og trods det ikke så bekvemme at det ikke er en slags tortur at skulle sove med på.

 

Jeg ville aldrig købe noget i "xl" i en alm butik da jeg jo er en meget større størrelse. 

 

Frygter jeg ender med trusser sat sammen med sikkerhedsnåle sådan som jeg lærte på hospitalet efter min første fødsel. Hvorfor er det umuligt at lave en blød sovetop med ammeåbning i str mellemstor huneleftant?? :dance:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Jeg kan også godt finde fine bøjlebh'er til store str fra fx Lace, der er flere mærker, ens er at de jo er tossedyre, som det altid er med gode, store bh'er. Og trods det ikke så bekvemme at det ikke er en slags tortur at skulle sove med på.

 

Jeg ville aldrig købe noget i "xl" i en alm butik da jeg jo er en meget større størrelse. 

 

Frygter jeg ender med trusser sat sammen med sikkerhedsnåle sådan som jeg lærte på hospitalet efter min første fødsel. Hvorfor er det umuligt at lave en blød sovetop med ammeåbning i str mellemstor huneleftant?? :dance:

 

:lol Det må du nok spørge om :D

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor stor du er, men de hang på mig, og jeg vil tro jeg er en 42/44 i øjeblikket, og kan normalt lige klemme mig ned i L/XL i butikkerne. Men de har dem også i de fysiske butikker, så man kan (når du har født tænker jeg ;) ) smutte ud og kigge, om man tror de passer.

 

Mine ammebh'er er købt på 40% i Change, jeg nægter at bruge flere penge på den slags end højst nødvendigt. Så har de faktisk en nogenlunde pris. Men man kan jo stadig ikke sove i dem :P 

 

Hvis du laver en top selv, vil du så ikke lægge et billede op af den? Det der, det lyder jo for vildt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, roselein said:

 

:lol Det må du nok spørge om :D

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor stor du er, men de hang på mig, og jeg vil tro jeg er en 42/44 i øjeblikket, og kan normalt lige klemme mig ned i L/XL i butikkerne. Men de har dem også i de fysiske butikker, så man kan (når du har født tænker jeg ;) ) smutte ud og kigge, om man tror de passer.

 

Mine ammebh'er er købt på 40% i Change, jeg nægter at bruge flere penge på den slags end højst nødvendigt. Så har de faktisk en nogenlunde pris. Men man kan jo stadig ikke sove i dem :P 

 

Hvis du laver en top selv, vil du så ikke lægge et billede op af den? Det der, det lyder jo for vildt! 

Jo da, jeg skal lige ha købt de helt store sikkerhedsnåle.

 

Fidusen er (det er svært at forklare med jeg prøver lige) at bruge 2 par trusser, af mormormodellen altså, så folder man dem så man stikker en arm gennem begge benhuller, altså så man har en foldet skridtkile på hver skulder. De skal så sættes sammen med sikkerhedsnåle på ryggen og foran, og så vil tajleelastikken sidde under barmen. De har ikke et super løft eller noget, men kan holde på et ammeindlæg og støtte lidt lige når mælken løber til og indtil man kan passe/købe en alm ammebh. Det var en gammel sygeplejerske på barselsgangen der lavede sådan en til mig af hospitalstrusser efter min første fødsel :D happy days...

 

Som sagt er jeg i bedste fald en str 48 og på nuværende tidspunkt spænder jeg tøj i str 54 som er de største dele jeg ejer ud til bristepunktet :rolleyes Det er ikke realistisk at jeg kan være i en alm xl (som vist svarer til 44-46?) - og det er desuden noget som gør lidt ondt på en bamsepige som mig at gå ind og forsøge og fejle i at passe det største de har i en butik, så det undgår jeg så vidt muligt. Jeg ved godt det er butikken som burde føle sig som en idiot, men det ender som regel med at være mig :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER