Peter Plys

kan i komme med gode råd

9 indlæg i dette emne

min mands datter vil flytte ned til os,vilket vi har sagt ja til.

men hvad med skole skift er det best nu eller efter sommerferien ? Hun vil gerne snart herned at bo

hun bor i nord jylland nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gammel er hun?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så synes jeg det er bedst at skifte inden sommerferien dvs nu. Det er altid sjovest når man har dannet nye venskaber og har venner i området man kan lege med i sommerferien.

Det er selvfølgelig sværere at komme ind midt i et skoleår hvad angår lektier, men det klarer hun helt sikkert også. I den alder synes jeg det sociale er det vigtigste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så synes jeg det er bedst at skifte inden sommerferien dvs nu. Det er altid sjovest når man har dannet nye venskaber og har venner i området man kan lege med i sommerferien.

Det er selvfølgelig sværere at komme ind midt i et skoleår hvad angår lektier, men det klarer hun helt sikkert også. I den alder synes jeg det sociale er det vigtigste.

jeg er faktisk ret enig her, sommerferien kan godt komme til at virke rigtig lang, hvis ikke man har nogle venner at lege med. Men også for jer som forældre/bonus forældre at skulle underholde barnet, hele sommeren, vil også blive lang for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er hun?

hun er 12 1/2 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er jo også det jeg mener men min mnad er i tvivl

vil prøve at snakke med skolen hun skal gå på i morgen

vil jo også synes det bliver en lang sommerferie for hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også lade hende flytte nu, så hun kan komme lidt "på plads" inden sommerferien. Tror det kan være svært at starte op i en ny klasse ved klassetrin-skift, fordi der sker så meget for alle de andre børn i forvejen. Bonus er så også, at hun ville lære nogen at kende, så hun har nogen at være sammen med i f.eks. sommerferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine niecer på 9 år har lige skiftet skole sidste år - 14 dage før sommerferien. De nåede lige at få nogle kammerater, men min svigerinde siger at de måske godt lige kunne ha brugt 1 måned i klassen inden ferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har selv prøvet at starte i ny klasse i 5 klasse efter en ferie og det var ikke sjovt,så vil helst flytte hende nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER