Stella Nutella

Spørgsmål til jer med Voksi der bruger bæreplade

9 indlæg i dette emne

Jeg har lige haft pakket vores voksi samt bæreplade ud for at se om jeg måske kunne "øve" mig lidt :)

 

Jeg ser at for at kunne bruge voksien som lift skal der skæres huller i bunden/bagsiden af voksien til y-selen. 

Jeg forstår udmærket tanken bag men har det lidt skidt med det. Hvordan har I gjort? Der er yderligere 3 markeringer til hvor der skal klippes / skæres når man en dag skal bruge barnevognsselen. Og hvad med evt. varmetab ( det er nævnt i brochuren der medfølger ) ?

 

Jeg tør jo ikke gå med hende i voksien - på bærepladen, såfremt hun og den ikke sidder rigtig godt fast. 

Har I der har klippet / skåret hul, haft et ekstra tæppe under som der nævnes i folderen?  Eller har den været varm nok på trods af det?

 

 

14923023_10154088235590998_1920748243_o.jpg

14936879_10154088227710998_238863850_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og skal jeg købe en madras der kan ligges imellem så den ikke er så hård? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig brugt selerne fra bærepladen. Min fornemmelse er at baby ligger fint stabilt når voksi er lukket, så der er ikke behov for ekstra seler. Hvis du vil bruge selerne er det ret svært at lægge en ekstra madras ind. Jeg har pillet selerne af så de ikke buler og så har hun ellers bare ligget kun med voksidynen mellem bæreplade og sele.

 

Jeg har klippet hul til barnevognsele og har ikke gjort noget specielt for at modvirke varmetab. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Jeg tror måske vi vil vente med at lave huller før til barnevognselen så. Hvor længe brugte i bærepladen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi klippede hul hvor det var ønsket også fordi vi brugte barnevognsselen da han blev større. Vi gjorde ikke noget for at forebygge kulde den vej - men er måske mere relevant hvis der er -15 grader udenfor. 

 

Jeg var SUPER glad for vores voksi og det er så også en af de få ting vi så stadig har fra Oskar så jeg glæder mig til at tage den i brug igen :glad

 

Klip du bare løs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og vi havde en barnevognsmadras for Oskar var en sommer baby og sov også uden voksien om sommeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2/11/2016 at 4:07 PM, Stella Nutella said:

Tak for svar! Jeg tror måske vi vil vente med at lave huller før til barnevognselen så. Hvor længe brugte i bærepladen?

 

Jeg mener man må bruge den til 9 kg? Vi har den stadig i her til Line (7,5 måned) men det er vist mest fordi jeg ikke har taget mig sammen til at tage den ud :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skåret alle huller uden at tænke på varmetab. Hun har i hvert fald altid været lækker lun når hun kom op. Vi brugte kun bærepladen sidste vinter (hun er fra oktober) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov og vi brugte heller ikke selen i bærepladen. Vi bar hende kun fra sofa og ud i barnevogn og det kunne vi sagtens uden sele ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER