pipsen2011

Magformers - hvor meget?

3 indlæg i dette emne

Jeg overvejer Magformers i julegave til min 4 aar gamle dreng, men hvor meget skal man have? Jeg taenker paasaettet med hjul, der er vist 30 dele i og saa en pakke mere. Men boer jeg koebe en stor eller lille, er der et minimum for at det er noget ved? Han har aldrig leget med det, kun set det i pakken. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, pipsen2011 said:

Jeg overvejer Magformers i julegave til min 4 aar gamle dreng, men hvor meget skal man have? Jeg taenker paasaettet med hjul, der er vist 30 dele i og saa en pakke mere. Men boer jeg koebe en stor eller lille, er der et minimum for at det er noget ved? Han har aldrig leget med det, kun set det i pakken. 

Lilly fik 1 pakke med noget i retning af 24 dele i fødselsdagsgave - alle i huset og gæster osv, og Lilly selv selvfølgelig, syns det er sjovt at pille med og bygge ting så snart det er fremme. Så jeg vil ikke sige der er en minimums str pakke man skal have for at prøve det. Men vi ønsker os klart mere til jul for det er sjovt og holdbart legetøj. Især ku vi godt tænke os flere trekanter for der er flest firkanter i den pakke vi har fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Saa proever vi med to pakker, med henholdsvis 14 og 16 stk og lidt forskellige former.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER