Forunderligt

Støvler til buttet mor

16 indlæg i dette emne

Jeg har ingen fodtøj jeg kan passe ud over sandaler og træningssko. Sidstnævnte er behagelige og praktiske Ecco gummisko men absolut ikke vandtætte. Jeg må nok ha nogle vinterstøvler og i dag er jeg gået forgæves i 3 store skobutikker. Jeg orker ikke lede mere :( Kan nogen mon foreslå et mærke eller model? 

 

Jeg har en bred fod med høj vrist, og så har jeg buttede ankler pga graviditet. Det skal altså være en bred model med kort skaft og mulighed for en lidt større åbning til anklen. Og fhv vandtætte.

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et par sølvfarvet Angulus støvler med snører hele vejen op så de også passer til buttede ben-de er virkelig gode de kører på

3 sæson nu.

Så har jeg et par sorte sorel støvler til de dage vinden virkelig bider og der er sne..begge støvler har jeg også brugt under graviditet..

De kan varmt anbefales.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, ccc said:

Jeg har et par sølvfarvet Angulus støvler med snører hele vejen op så de også passer til buttede ben-de er virkelig gode de kører på

3 sæson nu.

Så har jeg et par sorte sorel støvler til de dage vinden virkelig bider og der er sne..begge støvler har jeg også brugt under graviditet..

De kan varmt anbefales.

 

:super

Jeg prøvede faktisk nogle Sorel støvler og de havde plads til mig, problemet var så de ikke sad fast nok til ikke at svuppe rundt. Og så var de andre Sorel modeller ikke i min str men måske kan jeg finde noget i det mærke. 

 

Men det her med at gå op ad benene det er altså ikke for sjov jeg skriver det, men voldsomt buttede piger som mig kan ikke bare justere snørerne og så dur det med lange støvler, det dur næsten aldrig, det skal bare være korte støvler, hvis der skal være en chance. Og det skal være af den slags som er åbne, dvs helst både snører og lynlås ellers er anklerne også for buttede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have et par Ecco ukiuk i år. Mega dyre men mega lækre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har et par korte sorte Ecco-støvler. Der er kun lynlås i, men der er plads til både brede fødder, høj vrist og tykke ankler ;) 

Derudover har jeg et par Rieker med for. De har både snører og lynlås. 

Til de rigtig kolde dage har jeg et par UGG med snører. 

Jeg har hos Ellos købt langskaftede støvler med plads til brede lægge. Ved dog ikke om de har set stadig, det er vist 7-8 år siden (og man skal betale Porto for at bytte/returnere der, hvis de ikke passer...)

 

Mine gummistøvler er fra Ilse Jacobsen, ikke de helt høje, men halvrøde. Der er også plads til tykke lægge. Alternativt har de en helt kort model også. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2 hours ago, SaraLK said:

Duckfeet!  Det er ultimativt det bedste stykke fodtøj jeg har!  

De her har jeg: 

http://www.duckfeet.com/da/duckfeet-dame-kollektion/duckfeet-roskilde-detail

 

Og Ønsker mig den her:

http://www.duckfeet.com/da/duckfeet-dame-kollektion/duckfeet-odense-detail

De første ville jeg ikke umiddelbart turde håbe har plads til mine buttede ankler - men de andre er mere åbne og ser rigtig gode ud, jeg har spottet at der er 3 forhandlere i Århus så jeg vil prøve at prøve dem der, hvis de ikke lige har den model kan jeg måske få en ide om størrelsen ved at prøve nogle andre af deres - jeg kan jo se de har gratis fragt på levering, så det er bare at se om de passer.

 

Jeg blir stadig lidt svimmel ved at give over 1000,- for et stykke fodtøj, men de der ser ud til at være en holdbar investering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, mille1981 said:

jeg har et par korte sorte Ecco-støvler. Der er kun lynlås i, men der er plads til både brede fødder, høj vrist og tykke ankler ;) 

Derudover har jeg et par Rieker med for. De har både snører og lynlås. 

Til de rigtig kolde dage har jeg et par UGG med snører. 

Jeg har hos Ellos købt langskaftede støvler med plads til brede lægge. Ved dog ikke om de har set stadig, det er vist 7-8 år siden (og man skal betale Porto for at bytte/returnere der, hvis de ikke passer...)

 

Mine gummistøvler er fra Ilse Jacobsen, ikke de helt høje, men halvrøde. Der er også plads til tykke lægge. Alternativt har de en helt kort model også. 

Jeg kiggede på Ilse Jacobsen gummistøvler i Salling i går men ja, det er gummistøvler... ville hellere ha "rigtige" støvler hvis jeg kan finde nogle.

 

Jeg har ikke været heldig med de Ecco modeller jeg ku finde i går, dem jeg umiddelbart syns så gode ud ku jeg bare mærke ville komme til at skarve i hælen, sådan nogen er jeg kommet til at købe en gang før og det var penge lige ud af vinduet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 hours ago, Fru.Mor said:

Jeg skal have et par Ecco ukiuk i år. Mega dyre men mega lækre!

Jeg syns bare sådan de ligner hjemmefutter :blush Det er nok mig der ikke forstår hvad der er smart. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 hours ago, Saga74 said:

:super

Jeg prøvede faktisk nogle Sorel støvler og de havde plads til mig, problemet var så de ikke sad fast nok til ikke at svuppe rundt. Og så var de andre Sorel modeller ikke i min str men måske kan jeg finde noget i det mærke. 

 

Men det her med at gå op ad benene det er altså ikke for sjov jeg skriver det, men voldsomt buttede piger som mig kan ikke bare justere snørerne og så dur det med lange støvler, det dur næsten aldrig, det skal bare være korte støvler, hvis der skal være en chance. Og det skal være af den slags som er åbne, dvs helst både snører og lynlås ellers er anklerne også for buttede.

 

Hvad størrelse Sorel skal du bruge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Thalia said:

 

Hvad størrelse Sorel skal du bruge?

40 tror jeg, 39 var for kort, men 40 var for bred i den model jeg prøvede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, Saga74 said:

De første ville jeg ikke umiddelbart turde håbe har plads til mine buttede ankler - men de andre er mere åbne og ser rigtig gode ud, jeg har spottet at der er 3 forhandlere i Århus så jeg vil prøve at prøve dem der, hvis de ikke lige har den model kan jeg måske få en ide om størrelsen ved at prøve nogle andre af deres - jeg kan jo se de har gratis fragt på levering, så det er bare at se om de passer.

 

Jeg blir stadig lidt svimmel ved at give over 1000,- for et stykke fodtøj, men de der ser ud til at være en holdbar investering.

De er virkelig lækre,  og ja det er skide mange penge,  men jeg forventer også at de holder i mange år!  

 

Jeg købte på nettet fordi den forhandler tættere på mig er i Viborg = 1times kørsel.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Jeg syns bare sådan de ligner hjemmefutter :blush Det er nok mig der ikke forstår hvad der er smart. 

Altså, hvis du spørger mig, er de ikke særlig smarte, men de er simpelthen SÅ lækre! Det føles fuldstændig som at have hjemmefutter på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop købt støvler fra Cashott

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, Saga74 said:

40 tror jeg, 39 var for kort, men 40 var for bred i den model jeg prøvede

 

Har skrevet på Facebook.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_2040.JPG

Jeg endte med de her fra Green Comfort til 1249,- kr. De er rigtig behagelige, lette og bløde og har lynlås, og brede nok alle vegne :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER