millivanilli

Hjælp til pris på præmaturtøj

14 indlæg i dette emne

Jeg vil sælge noget præmaturtøj/meget smått babytøj, men er i tvivl om prisen. Det hele er i meget god stand, og har ingen pletter. Jeg vil sælge det som en pakke, evt. til nød 2 pakker. Hvad er fair pris synes I? Det består af følgende:

 

Str. 40/44:

1 Joha hue uld

1 Pippi hue bomuld

 

2 heldragter med ombuk Name It bomuld

2 slå-om-bodyer (l/æ) Lindex økologisk bomuld

1 body (l/æ) Joha uld

1 bukse med fødder Joha uld

1 heldragt med ombuk Joha uld

 

Str. 50 (små i størrelsen):

1 slå-om-body (l/æ) Engel bomuld

1 slå-om-body (l/æ) Nøstebarn (Engel) uld/silke

1 heldragt Joha uld

 

Dvs. totalt 12 stykker tøj. Billeder kommer måske senere.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er nyprisen samlet? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Barbamama said:

Hvad er nyprisen samlet? :chin:

Lad mig se.... Lidt svært da det meste blev købt i 2013. Jeg har gemt det til vores yngste søn i tilfælde han blev ligeså lille, men det var han så ikke, så tøjet er kun brugt til et barn i kort tid.

 

Str. 40/44:

1 Joha hue uld - 80 kr.

1 Pippi hue bomuld - 50 kr.

 

2 heldragter med ombuk Name It bomuld - 120 kr. pr. styk

2 slå-om-bodyer (l/æ) Lindex økologisk bomuld - 100 kr. pr. styk

1 body (l/æ) Joha uld - 150 kr.

1 bukse med fødder Joha uld - 130kr.

1 heldragt med ombuk Joha uld - 230 kr.

 

Str. 50 (små i størrelsen):

1 slå-om-body (l/æ) Engel bomuld - 150 kr.

1 slå-om-body (l/æ) Nøstebarn (Engel) uld/silke - 250 kr.

1 heldragt Joha uld - 250 kr.

 

TOTAL NY PRIS: ca. 1730 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm okay. Arh det er svært, for det er jo lækre ting i gode mærker, men alligevel kunne jeg personligt godt tænke at fx "en brugt body" ikke var noget, jeg ville betale ret meget for... :chin:

 

Min første indskydelse var 1000 kr, men jeg er virkelig dårlig til sådan noget. Og måske ville jeg selv tænke, at 1000 var mange penge for brugt tøj, men omvendt tænker jeg også, at det meste jo nok virker næsten nyt. :chin:

 

Men hvis det så også er et par år gammelt, så har i hvert fald Joha tøjet nok været på udsalg og er måske ikke det nyeste nye...

 

Måske 800? Altså halv pris-ish? Ej jeg kan slet ikke gennemskue det :D:blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså det synes jeg i hvert fald ikke er urimeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Fru.Mor said:

Min første tanke var 500 :unsure

Det er også i den boldgade jeg tænker. Man skal ikke bede om for meget, synes jeg, for det er jo trods alt brugt tøj. Tænker bare det kan være godt for nogen der får en lillebitte bebs at kunne købe  en pakke med tøj i god kvalitet. Synes det er så svært sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Max 500 vil jeg sige....det er små str som babyer vokser hurtigt ud af plus det jo er brugt og ikke nyt...men det er sq så svært nogen gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen, piger! Håber nogen kan få glæde af tøjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok sætte det til 700 og forvente et lille nedslag...  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, SaraLK said:

Jeg ville nok sætte det til 700 og forvente et lille nedslag...  

:ditto det er :numse dyrt at købe præmature tøj :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, skruk said:

:ditto det er :numse dyrt at købe præmature tøj :(

Jeg tænker at det er 10 stykker tøj + 2 huer. Hvis man ser bort fra huerne er det 70kr pr.  Del... Og ja,  ved godt det er lækkert og dyrt uld,  men det falder bare i pris,  når det er brugt + folk ved godt at det er måske 2, Max 3 måneder de kommer til at bruge det. :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, JustMe said:

Præmatur-tøj er virkelig bare VOLDSOMT dyrt, fordi markedet er så lille! 

 

Jeg ville max give omkring 500 kr, tror jeg... Måske 600 fordi det var uld, men jeg fik spat af hvor dyrt det var, da jeg skulle købe til Ester... 

 

Jeg endte med at give al Esters præmatur-tøj væk i en præmatur-gruppe med anmodning om at modtageren gjorde det samme når de var færdige med det. Om hun så gør det kan jeg jo af gode grunde ikke vide, men jeg blev totalt reaktionær på det punkt. 

Ja, det er dyrt. Da vi lige pludseligt fik at vide at vi fik en meget lille baby, så måtte vi ud og købe alt ind fra nyt. Jeg forsøgte at søge efter brugt tøj, men folk solgte primært enkelte stykker, og det kunne jeg slet ikke overskue at bruge tid på. Tankerne var jo på den lille (!) i maven der måske ikke havde det så godt...

 

Jeg er overhovedet ikke ude på at tjene en masse penge, og har overvejet at give også præmaturtøjet væk. Men vi har givet alt det andet babytøj væk til nogen der virkelig har brug for det (og fortsætter at give det væk som lillebror vokser ud af).  Og så skulle jeg købe huer og luffer til storebror, og tænkte at jeg godt kunne bruge lidt penge til det. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, JustMe said:

Jeg kan virkelig godt forstå dig - undskyld hvis det kom til at fremstå anderledes :kiss

 

Jeg håber du får det solgt!

Ingen ko eller andre dyr på isen:) Jeg tror måske jeg havde ligeså meget behov for at overbevise mig selv som andre om at det er ok at sælge det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER