ccc

Absolutte NICE-to-have til baby

10 indlæg i dette emne

Vi har jo nærmest alt til en baby, om det bliver en pige eller dreng vi får, når jeg en dag bliver gravid igen..

Så nu kommer det sjove..jeg behøver ikke købe så mange praktiske nødvendige ting, for det har vi jo allerede..derfor kan jeg denne gang shoppe lidt lækkert til baby-bare fordi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En hulens masse molo, wheat og silke :D

Og også de ting, du nævner. Ellers ved jeg det faktisk ikke :chin: Jeg vil have en ny ammepude, men den jeg har er også blevet virkelig slatten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bobles, taktile sten, sansegynge/indendørs gynge.

Hvis man ikke allerede har: voksi og bedsidecrib.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Badedyr fra samme serie som Sofie le giraf, 2 lækre bløde badehættehåndklæder. Lækker svøb og tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har besluttet, at når vi engang skal have den næste, så vil jeg gerne have en masse uld/silke, det var så lækkert til Emil, men vi havde bare ikke ret meget af det.

 

Bedside crib skal jeg helt sikkert også have næste gang!

 

Som total luksus, så tror jeg også godt, at jeg kunne finde på, at købe en citybag til vores super nitro klapvogn, så kan jeg selv vælge, om jeg vil have drejehjul, eller ej :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en slyngevugge hvis jeg syns der var luft i budgettet til den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en slyngevugge hvis jeg syns der var luft i budgettet til den.

Den kan nu også være need-to-have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg ikke skulle tænke penge så ville jeg købe lækre mærkevarer som Molo, Hummel, Wheat osv...og undgå at købe brugt som vi ellers gør...

Så ville jeg nok ikke nøjes med et sæt over tøj osv men have dobbelt af det hele noget lækkert til hjemme og mere praktisk til dagplejen....

Flere bobles hvis man havde masser af penge ;-)

Åh ja der er så meget man kunne forelske sig i ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER