Jung

Hvilket tøjmærke?

10 indlæg i dette emne

Hejsa

Er der nogen der kender et godt tøjmærke til runde børn/babyer? Min søde søster har rigtig svært ved at finde tøj der kan passe min niece uden det strammer over mave/lår eller ankler :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gammel er barnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er 5 mdr og har allerede rundet 10 kg :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ældste søn var også meget rund, og har faktisk været det indtil 3 års alderen, jeg brugte ikke et bestemt mærke, men gik bevidst efter bløde bukser med brede elastikker i livet og ved fødderne. Jeg syntes dog at meget af det billige tøj desværre har en dårlig pasform til lidt runde børn.

Jeg har faktisk lige købt et par bukser hos Blingo ( webshop eller homeshopping) som er rigtig god til de runde maver!

Det er en gave til min niece som også er en dejlig rund baby. Deres tøj er generelt ret rummeligt.

Ellers laver Molo nogle babybukser som ikke er så dyre, dem har vi også brugt mange af!

Men hun skal nok bare ud og lede i de forskellige butikker, og så gå uden om denim og den slags som ikke giver sig.

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er da også en stor baby hva ;-) min dreng på to vejer 13 kg! Men min den ældste vejede vist også 16 kg som to årig! :loveshower men skønne er de nu de små tyksakker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den yngste var noget lignende og er det i øvrigt stadig.

Jeg har brugt mange af småfolks velourbukser, Miny mos posecowboybukserog generelt bukser med rib i taljen.

Min erfaring er at de rigtige bukser ofte findes i drengeafdelingen.

Bluser med rib der kan gi sig er stadig et hit her. Bla fra Krymmel og Katvigs basis serie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella var omkring 9 kg, da hun var i den alder. Vi brugte en del Ej Sikke Lej. Specielt deres bomuld kan give sig godt i bredden. Af strømpebukser brugte/bruger vi meget IdaT, da de også kan give sig rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella var omkring 9 kg, da hun var i den alder. Vi brugte en del Ej Sikke Lej. Specielt deres bomuld kan give sig godt i bredden. Af strømpebukser brugte/bruger vi meget IdaT, da de også kan give sig rigtig godt :)

Ej sikke lej brugte vi faktisk også en del af. De har også meget rib som kan give sig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar :gp Det vil jeg give videre til hende. Det skal helst være bomuld også da prinsessen har lidt problemer med børneeksem.

Ja hun er lidt en basse - min mand kalder hende for tromle :D Men underskøn er hun :kuller Min datter er 3 og vejer lige over 14 kg.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Småfolk bodyer er brede i det, Molo er meget elastisk og tullebukserne er ihvertfald næsten for brede til min trold.. Ellers bukser med elastik i taljen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER