mille1981

Dameblad

35 indlæg i dette emne

jeg har købt ude og hjemme i mange år

startede på det da jeg flyttede hjemmefra da min mor altid købte det.

synes også det er møg dyrt men synes der er meget godt i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg læser det blad med de bedste overskrifter og mindst om mode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste Women i maaaange år indtil jeg fik børn og så i stedet sommetider begyndte at købe Vi forældre, Vores børn og hvad de nu hedder. Jeg bliver en sjælden gang imellem fristet af at købe et Her & Nu og smuglæser Billedbladet hos min svigermor, men ellers køber jeg ikke længere noget.

Jeg blev træt af at læse børnemagasiner fordi de altid skriver om det samme.

Desuden blev jeg nok lidt fornærmet da der engang ringede en og spurgte hvorfor jeg havde opsagt mit Womenabonnement. Jeg fortalte at jeg havde fået børn og nok prioriterede andeledes end før og ikke følte jeg havde den samme tid eller behov for at læse modemagasiner. Så siger damen f... "nå ja, men når man bliver ældre så får man selvfølgelig andre behov" Øhhh undskyld men jeg er altså kun 23, så det er IKKE fordi jeg er gammel"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet i tanke om 1 blad der kan friste mig: illustreret videnskab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har læst ude og hjemme siden jeg var 15 og læser det endnu, syntes egentlig også det er ved at være lidt for deprimerende med alt den død og ødelæggelse de skriver om meeeen det er en god gammel ven jeg ikke rigtig kan sige farvel til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kigget lidt på Bladguiden.dk, og kan bare ikke finde noget der tiltaler mig...

Var jeg lidt ældre, var det nye LIV måske en mulighed, men målgruppen hedder 40+, så tænker der går lidt for meget "hvad skal vi bruge livet til når ungerne er fløjer fra reden" i det, og det gider jeg heller ikke.

Er der nogen der kender bladet Q? Synes umiddelbart det ser lidt teen-agtigt ud, men min gynekolog har den liggende i massevis, og der kommer jo også en del "ældre" kvinder.

Jeg ved jeg med Ude og Hjemme og andet i den dur vil komme til at savne et mode-indspark. Sladderblade er heller ikke lige mig <_<

Femina er egentlig net meget godt bud... Men det kommer hver uge, så bliver vist lidt dyrt i længden. Når aldrig at få læst det, og kan egentlig meget godt lide at få det ind af døren ;)

Nå, det var vist bare en masse rodede taner fra mig. Tak for alle gode ideer, og kom endelig med flere, hvis I falder over noget!

Jeg kan ikke finde nogen side der hedder bladguiden.dk.... Hedder den evt. noget andet? Blev jo nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde nogen side der hedder bladguiden.dk.... Hedder den evt. noget andet? Blev jo nysgerrig :)

Det er da også bare mig der er et fjols... det hedder bladkiosken.dk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også bare mig der er et fjols... det hedder bladkiosken.dk!

Ahh... tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke ret meget til dameblade måske engang imellem Ude og Hjemme, til gengæld synes jeg Euroman er helt fantastisk, så dejligt at manden altid har det nye med hjem....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om det er et decideret "dameblad", men jeg læser "Illustreret Videnskab" :blush: Hvis jeg er interesseret i noget intetsigende, så er det enten "Alt for damerne" eller "Femina". Jeg kan også finde på at købe "junior" (som er for forældre med større børn).

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER