ccc

Spørgsmål om Joha uld str?

10 indlæg i dette emne

Jeg skal købe en uld cardigan til lillemanden.. Han er nu hoppet i str 92.. Skal jeg mon købe johas str 90 eller str 100..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han lige er hoppet i 92 så ville jeg købe str. 90.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville så nok vælge str 100 hvis o tænker at bruge den henover vinteren...

Men nu er mine drenge heller ikke helt små af bygning...hvis han er en lille dreng ville jeg tage 90 ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

90 dækker jo over 92 og en lille 98.

100 dækker over 98/104

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

90 dækker jo over 92 og en lille 98.

100 dækker over 98/104

Ja men kommer lidt an på pasformen i forhold til barnet...for hvis han er 92 nu kan han jo hurtigt komme i 98 inden det bliver varmt igen til foråret...men det er svært nogle gange ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men kommer lidt an på pasformen i forhold til barnet...for hvis han er 92 nu kan han jo hurtigt komme i 98 inden det bliver varmt igen til foråret...men det er svært nogle gange ;-)

Ja det er rigtigt.

Men Luna fik sidste år en joha uld Cardigan i str. 100. Og den tror jeg faktisk stadig hun kan bruge selvom hun er godt på vej i 110.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtigt.

Men Luna fik sidste år en joha uld Cardigan i str. 100. Og den tror jeg faktisk stadig hun kan bruge selvom hun er godt på vej i 110.

Hold da op så er bedste råd nok at prøve den før evt køb :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nok er E en lidt mindre størrelse, men det er lidt det samme vi er ude i.

Han blev målt til 75 cm af sp, da hun var her for 14 dage siden.

Vi kører 70 og 80 sideløbende nu, 70 er begyndt at sidde godt til, og 80 sidder noget poset, men det er er ikke sådan overdrevet, vildt for stort.

Jeg har brugt Joha rigtig meget, og mine generelle erfaringer er, at det første han kan passe er heldragterne (80 passer perfekt nu). Så kommer bodyerne (80 sidder stadig ret løst nu, men passer), og til sidst kommer overtøjet (han svømmer stadig i 80). Jeg synes generelt det er sådan, at deres overtøj er en str større end normalt. Fx passer han først sine str 70 cardiganer rigtig nu, hvor han er på vej ud af 70 i bodyerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror hellere jeg må ud og prøve den på ham i en butik..min søn er en buttet basse og han skulle gerne kunne passe den henover vinteren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER