GOB

Psykologhjælp

5 indlæg i dette emne

Jeg har overvejet at snakke med en psykolog i forbindelse med fertilitetsbehandlingen, da jeg synes at det til tider slider meget på både mig og min selvopfattelse og ikke mindst vores forhold. Jeg har fundet frem til Nanette Vabø, heartdimension http://heartdimension.dk/ som jeg synes lyder meget god, men jeg synes lige at jeg ville høre jer herinde. Er der nogen af jer der har prøvet hende eller kan anbefale en anden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har ikke prøvet, men tænker da det er en god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke prøvet hende du nævner men brugte en ifm vores 3 IVF forsøg i 2010 hvor vi forsøgte at få et barn. Det var rigtig godt og gav mig nogle gode pointer - bl.a. at man jo teknisk set er gravid imdtil modsat er bevist (en GIMBE) og at jeg skulle nyde de 14 dage fra ÆO til BP - og lave aftaler med veninder og venner sådan at tiden gik hurtigt. Men at nyde tiden.

 

Det gjorde en verden til forskel og var også det forsøg vi blev gravide og kunne holde på baby. 

Han er nu 5 år :D

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en sød historie  :) Jeg tror at psyken har en rigtig stor betydning for succes i behandlingsforløbet, så jeg er sikker på, at det er godt givet ud! Jeg har et par veninder jeg kan tale med om det, men det kan være svært for folk ude i "den virkelige verden" at forstå hvad det er man går igennem, hvis ikke de selv har været der eller kender nogen der har. 

 

Og tak  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi var i behandling med Silke Elia var vi faktisk med i et forsøg angående psykolog ifm fertilitetsbehandling (det var i 2011) men har fsktisk aldrig læst resultaterne.

Jeg tænker, at det er rigtig godt givet ud. Tror jeg brugte min akupunktør til lidt det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER